Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

بنا بر گزارش دریافتی روز جمعه، در پی انتشار ویدئو هنجار شکنی جمعی از اسکیت سواران در شیراز  رئیس کل دادگستری استان فارس دستور بررسی و برخورد با عوامل برگزاری این تجمع را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه این اقدامات ساختار شکن هویت مذهبی سومین حرم اهل بیت (ع) و وجهه فرهنگی شیراز را خدشه دار می کند به دادستان مرکز استان تأکید کرد: ضمن تشکیل پرونده عوامل اصلی برگزاری و هماهنگ کنندگان این برنامه تحت تعقیب قضایی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است در پی دستور رئیس کل دادگستری استان فارس دادستان شیراز از تشکیل پرونده در این خصوص و تحقیق از تعدادی از شرکت کنندگان در تجمع خبر داد.
سید مصطفی بحرینی افزود: پنج نفر از عوامل اصلی پس از شناسایی بازداشت شدند.
بنا بر این گزارش، دو روز قبل تجمع جمعی از اسکیت سواران در شیراز با هنجار شکنی و کشف حجاب همراه شده بود که این موضوع باعث اعتراض جمع کثیری از متدینین و مردم شریف شیراز شد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۷ سه‌شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ برنامه‌ای با عنوان روز جهانی اسکیت بورد در زمین همایش های شهری برگزار شد که طی آن شمار قابل توجهی از بانوان نوجوان و جوان شرکت‌کننده بدون پوشش سر و برخی از آنها با لباس غیرمتعارف در این برنامه حضور داشتند.

درپی نشر این تصاویر و جریحه دار شدن احساسات متدینین، قرار است، امروز جمعه اجتماع و راهپیمایی با عنوان حامیان حریم حیا، غیرت و حجاب در شیراز در واکنش به شدت یافتن هنجارشکنی‌های اخلاقی و فرهنگی در سومین حرم اهل بیت(ع) و مطالبه از دستگاه‌های متولی امر فرهنگ برگزار شود.
این راهپیمایی جمعه سوم تیرماه پس از اقامه نمازجمعه از محل شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.
بلوار شهید چمران یکی از مهم‌ترین بلوار شهر شیراز است که از نظر جغرافیایی در شمال غرب شهر قرار دارد و این بلوار مانند یک کمربندی غرب شهر یعنی پل معالی‌آباد را به شمال شهر یعنی تقاطع غیر همسطح دانشجو  متصل می‌کند. طبیعت زیبا و هوای دلپذیر این بلوار، آن را به محلی برای پیاده‌روی و گذران اوقات فراغت تبدیل کرده است.
در تبلیغات برنامه روز جهانی اسکیت بورد در شیراز، نشان سه برگزارکننده درج شده است که تاکنون، واکنشی به این رخداد نداشته‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، جبار سپهری اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف قوه قضاییه و اجرای عدالت، شوراهای حل اختلاف نقش بسزایی در صلح و سازش میان مردم دارند.

معاون توسعه حل اختلاف استان ایلام در ادامه از ورود ۴۵ هزار و ۶۹۱ فقره پرونده به شعب معاونت حل اختلاف استان ایلام طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت کارکنان معاونت حل اختلاف استان ایلام ۴۴ هزار و ۹۰۵ فقره پرونده را مختومه کرده‌اند.

سپهری خاطرنشان کرد: با تلاش اعضا و کارکنان حل اختلاف استان ایلام در سال گذشته ۹ هزار و ۲۴۱ فقره پرونده با صلح و سازش به پایان رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد: از کل پرونده‌های مختومه ۷ هزارو ۸۹۸ فقره پرونده با مصالحه حقوقی و ۳ هزار و ۴۴۲ فقره پرونده با مصالحه کیفری و هزار و ۳۲۰ فقره پرونده با عدم صلاحیت مختومه شده است.

معاون توسعه حل اختلاف استان ایلام در پایان اظهار کرد: طی یک سال گذشته شاهد افزایش ۴۲ درصدی مصالحه در پرونده‌ها بوده‌ایم.

کد خبر 6094807

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی خانوادگی دخترانه در بلوار ارم همدان طی دهه کرامت
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا