Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:17:44 GMT

کشف ۹۴ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۲۶۲۶

کشف ۹۴ قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سید محمد صالحی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت ۴ روز در سطح استان به مرحله اجرا در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: در اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۶۲ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در اجرای این طرح ۹۴ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۳۴ قبضه سلاح جنگی، ۶۰ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین ۷۳۱ عدد فشنگ کشف شد.

سردار صالحی می گوید: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، و ان‌شالله با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضائی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کشف سلاح نیروی انتظامی سلاح اسلحه خوزستان اخبار حوادث حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت قبضه سلاح غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف فرار مالیاتی میلیاردی در زاهدان
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان