Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفری با بیان اینکه  تعداد پرونده های وارده در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۱ درصد افزایش داشته است گفت:در این اساس تعداد پرونده‌های مختومه هم در این مدت ۷۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مظفری به  افزایش ۴۸ درصدی اکیپ‌های گشت و ۱۶۲ درصدی تعداد بازرسی‌ها در سه ماهه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و گفت: بر این اساس در سال ۱۴۰۰ تعداد اکیپ گشت سیار ۱۵۲ مورد بود که در سال جدید به ۲۲۵ مورد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه تعداد بازرسی‌ها در سه ماهه اول سال گذشته از ۱۵۹ مورد به یک هزار و۷۲۷ مورد در مدت مشابه امسال افزایش یافته است گفت: تعداد واحد‌های دارای تخلف در سال گذشته ۴۹۶ واحد بود که امسال به ۷۴۳ مورد رسیده است.

مظفری واحد فاقد تخلف در سال گذشته را، ۱۶۳ مورد عنوان کرد و گفت: این مورد در سال جدید به ۹۸۴ مورد رسیده است.

اوبه آمار نصب بنر و پلمب واحد‌های صنفی متخلف در سه ماهه اول امسال هم اشاره کرد و گفت: نصب بنر تخلفی بر سردرب ۷۰ واحد صنفی، حکم به تعطیلی ۷ پرونده بهداشت و درمان و موسسه غیرمجاز پزشکی و تعطیلی موقت ۲۰ واحد صنفی و بهداشتی از دیگر اقدامات سه ماهه امسال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به آمار مقایسه‌ای فراوانی تخلفات در سه ماهه امسال و سال گذشته هم گفت: درسه ماهه سال گذشته، تخلف عدم درج قیمت با ۱۹۱ پرونده، گرانفروشی ۳۳۰ پرونده عرضه، نگهداری و حمل کالای قاچاق ۱۲۱ پرونده، کم فروشی ۹۴ پرونده و عدم صدور فاکتور ۱۰۸ پرونده بوده است.

او می گوید: در سه ماهه اول امسال هم تخلف عدم درج قیمت با ۲۹۶ پرونده، کم فروشی ۲۳۰ پرونده، گرانفروشی ۱۵۰ پرونده، عرضه، نگهداری و حمل کالای قاچاق با ۱۱۹ پرونده و عدم صدور فاکتور با ۱۰۴پرونده ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی پلمب واحد صنفی متخلف سه ماهه اول سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری