Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط‌عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی نمایش «آورده‌اند که...» به نویسندگی محسن عمادی و هادی کیانی و کارگردانی هادی کیانی از اصفهان ساعت ۱۱، ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در بخش مسابقه تئاتر نوجوان روی صحنه می‌رود و همچنین نمایش «اتاق بازی» نوشته و کار «آرین ناصری‌مهر» از تهران ساعت ۱۱، ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در بخش مسابقه تئاتر خردسال در پلاتو استاد بیگلریان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی «باب اسفنجی کرگدن» به نویسندگی و کارگردانی سامی صالحی‌ثابت از تهران ساعت ۱۱، ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در بخش مسابقه تئاتر نوجوان در تالار اصلی این مجموعه به روی صحنه می رود. 

پلاتو استاد عاشورپور در ساعت ۱۱، ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ میزبان نمایش «سومین روز تابستان» نوشته و کار محسن پورقاسمی از همدان در بخش مسابقه تئاتر نوجوان است. 
«نقل برزو» به نویسندگی سیدمحسن هاشمی با نقالی یاسمین انصاری‌تبار و زهرا داورپناه از تربت حیدریه ساعت ۱۶ در بخش نمایش‌های ایرانی جشنواره در محوطه داخلی این مجتمع فرهنگی هنری اجرا خواهد شد. 

محوطه بیرونی نیز ساعت ۱۶:۴۵ پذیرای نمایش «محیط‌بانان شجاع» نوشته و کار لیلا بیگوند از تهران و نمایش «تله من» به نویسندگی و کارگردانی هیام احمدی از شاهین‌شهر ساعت ۱۸:۴۵ در بخش مسابقه تئاتر خیابانی است. 

«ریزجان» نوشته هادی حسنعلی و کار ندا وفایی از قم ساعت ۱۱، ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ شرکت‌کننده در بخش مسابقه تئاتر کودک در در تالار فجر به روی صحنه می رود و تالار مهدیه نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ میزبان نمایش «سیاه چال» به کارگردانی کیارش نساجی از شیراز، «نقل رستم و اکوان دیو» با نقالی میلاد امیدوار از شیراز، نمایش «آن سه نفر» به کارگردانی امیرمحمد حسنوند از خرم‌آباد، نمایش «خواب شیرین» نوشته و کار شهرزاد شجاع‌الدینی از شیراز و «نقل رستم و تهمینه» با نقالی مهدیه بختیاری از همدان در بخش تئاتر دانش‌آموزی است. 

همچین نمایش «کرمی که هیولا شد» نوشته و کار امیر جهان‌پور از ارومیه ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در بخش مسابقه تئاتر کودک به صحنه خواهد رفت.

 تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز در این روز ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۱:۳۰ پذیرای نمایش «پرنده آبی» نوشته موریس مترلینگ و کار سمیرا یزدان‌پژو و آنیتا توکلی از کرج در بخش اجرای تئاتر با کودکان زیر ۱۸ سال است. 

در تالار شهید مظاهری شهر  مریانج هم نمایش «خانم خزوک» براساس اثر باغچه‌بان به کارگردانی حمید کیانیان از مشهد ساعت ۱۶ و ۱۸ در بخش تئاتر فراگیر اجرا می شود.  

پیاده راه بوعلی ساعت ۱۰:۳۰ میزبان نمایش «تله من» نوشته و کار هیام احمدی از شاهین‌شهر، نمایش «یه دنیایی که آدم‌هاش آبی شن» نوشته میثم کرمی و کار زهرا سادات احمدی از محلات ساعت ۱۱:۳۰ و نمایش «غولک‌های نازنین» به نویسندگی و کارگردانی موسی هدایتی از قروه ساعت ۱۷:۳۰ در بخش مسابقه تئاتر خیابانی است. 

به گزارش ایرنا، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌ امیر مشهدی عباس و با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.

این جشنواره با حضور ۷۰ گروه نمایشی داخلی و خارجی برگزار می شود، ۵۰۰ اثر از گروه های نمایشی داخلی و خارجی به جشنواره ارائه شد که پس از داوری اولیه ۷۰ گروه نمایشی به این دوره از جشنواره راه یافتند.

در این دوره از جشنواره گروه های نمایشی از پنج کشور ایتالیا، یونان، ارمنستان، ترکیه و عراق حضور دارند و با دیگر راه یافتگان به این رویداد رقابت می کنند.

برچسب‌ها جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شهر همدان تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شهر همدان تئاتر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شهر همدان تئاتر تئاتر کودک و نوجوان ۱۶ ۳۰ و ۱۸ ۳۰ نوشته و کار ساعت ۱۶ ساعت ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «کابوس‌مند» به کارگردانی حسین حیاتی از ۱۱ اردیبهشت ماه در عمارت ارغوان به صحنه می‌رود.

حسین حیاتی پیش از این و در تابستان سال گذشته نمایش «یه گوشه از دایره» را روی صحنه داشت که با استقبال همراه بود. وی نویسندگی و کارگردانی نمایش «کابوس‌مند» را به عهده دارد.

نمایش «کابوس‌مند» در مورد کسانی است که وظیفه ساخت و اجرای کابوس آدمیان را برعهده دارند ...

این نمایش تازه ترین اثر گروه فرهنگی هنری «پارادوکس» است.

بازیگران «کابوس‌مند» عبارتند از مهدی اشرافی، نوید محسنیان، حمید جانانه، کاوه اکبری، مهدی افراسته، سلاله ارغوان، بیتا طایی.

مهدی اشرافی تهیه کننده این نمایش است.

کد خبر 6087985 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد