Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال کشورمان روز هفتم خرداد در نشست خبری سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی بانوان اعلام کرد که بانوان هندبالیست ایران به دلیل اینکه در بین ۸ کشور اسلامی قرار ندارند، نمی‌توانند در بازی‌های کشور‌های اسلامی که قرار است مرداد به میزبانی ترکیه و در شهر قونیه برگزار شود، حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور میزبان اعلام کرده که در رشته‌های تیمی فقط ۸ سهمیه (یکی برای کشور میزبان (ترکیه) و ۷ کشور دارای رنکینگ بالاتر در رنکینگ جهانی) داده می‌شود. به همین دلیل، چون هندبال ایران در بین ۸ تیم رنکینگ جهانی قرار ندارد به هندبال بانوان ایران سهمیه تعلق نگرفت.

پس از اعلام اسامی تیم‌ها مشخص شد که این موضوع در اعطای سهمیه‌ها رعایت نشده و فدراسیون هندبال کشورمان نسبت به این موضوع اعتراض کرد، اما با پاسخ روشنی مواجه نشد. در نهایت قرار شد اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشور‌های اسلامی در جلسه‌ای که هفته آینده با حضور سرپرستان کاروان‌های کشور‌های حاضر در بازی‌های همبستگی اسلامی برگزار می‌شود اعتراض ایران را به گوش مسئولان برگزاری بازی‌ها رسانده تا آن‌ها در این خصوص تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید

پاکدل: هندبال زنان ایران در بین ۸ تیم کشور‌های اسلامی قرار ندارد

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی هندبال بانوان بازی های کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون مجوز فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است اما حضورشان به عنوان تماشاگر مشکلی ندارد.

مهرعلی باران‌چشمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و بانوان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی در خصوص فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد: پیشتر اعلام شد که فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این راهم گفت: قرار است که اواخر خردادماه امسال مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در اصفهان برگزار شود. این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار خواهد شد.

باران‌چشمه ادامه داد: با توجه به گستره این ورزش در سطح جهان، برای شرکت در این رویداد از ۲۵ کشور دعوت شد که تاکنون حضور ۱۲ کشور قطعی است. برای نخستین بار بنا داریم جوایز دلاری را برای این مسابقات در نظر بگیریم که هنوز میزان دقیق مشخص نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی تیم ایران در ورزش های زورخانه ای جهان (فیلم) تکرار قهرمانی جمهوری آذربایجان در مسابقات زورخانه ای

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛ پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی