Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد اسدی مهر روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: پس از تلاش های شبانه روزی قضات و کارکنان دادسرای عمومی شهرستان شوش و اشراف اطلاعاتی شعبه دادستانی و همچنین حضور عوامل انتظامی، یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مواد مخدر در شوش شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این محکوم متواری در شهرستان شوش توسط شعبه دادستانی شناسایی و ضمن حضور اینجانب در صحنه در یک عملیات غافلگیرانه باهمکاری پلیس شهرستان شوش در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شوش با اشاره به گستردگی اقدامات محکوم دستگیر شده گفت: نامبرده یکی از بزرگترین توزیع کننده گان مواد مخدر است که اقدام به ترانزیت وسیع مواد مخدر از شهرستان های همجوار به داخل شوش کرده و در سال های اخیر در انتقال مواد مخدر نقش زیادی داشته است.

اسدی مهر ادامه داد: عامل بزرگ توزیع مواد مخدر برای فرار از قانون و جلوگیری از اجرای محکومیت ها و مختومه شدن پرونده های اجرا نشده با همکاری برخی از کارمندان دولتی در شهرستان های دیگر اقدام به ساخت گواهی فوت جعل شده و همچنین سنگ قبر کرده بود.

وی گفت: پس از ارائه مدارک فوت این مجرم به دادسرای شوش از سوی بستگان، صحت و سقم موضوع مورد بررسی قرار گرفت که پس از چندین ماه اقدامات اطلاعاتی زنده بودن شخص محرز و پس از شناسایی محل اختفا، با حضور بنده در صحنه و هوشیاری عوامل انتظامی دستگیر و برای شناسایی عوامل جعل و سایر موارد در حال بازجویی است.

 دادستان شوش تاکید کرد: امنیت و آسایش روانی مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و با مخلان نظم و امنیت همچنین سوداگران مواد مخدر برخورد سریع، جدی، قاطعانه و بدون مسامحه به عمل خواهد آمد.

برچسب‌ها دادگستری مواد مخدر شوش ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری مواد مخدر شوش دادگستری مواد مخدر شوش ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان