Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سوری، اپیدمیولوژیست و عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با تایید غیرپیش‌بینی بودن وضع ویروس کرونا در جهان و ایران می‌گوید: اخبار رسیده از مسافران و افرادی که طی این روزها از خارج از کشور به داخل می‌آیند نشان می‌دهد تست اغلب آنها مثبت است، این موضوع نشان می‌دهد که باید مراقبت‌ها تشدید شود.

سوری به افزایش آمار کرونا در برخی از استان‌های کشور اشاره و ادامه می‌دهد: در حال حاضر دو استان مازندران و خوزستان با افزایش تعداد مبتلایان روبه‌رو است،‌تهران نیز تغییرات اندکی داشته اما برای نتیجه‌گیری و قضات نهایی هنوز زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوری می‌گوید: اگر میزان بستری و کشندگی کرونا در ماه‌های اخیر کاهش یافته بخشی از این موضوع به این برمی‌گردد که سویه‌ای که درحاضر در کشور شایع است، کم‌خطرتر از سویه‌های قبلی محسوب می‌شود.

این متخصص از کم بودن تست‌های کرونا در کشور انتقاد و اظهار می‌کند: درحال حاضر وزرات بهداشت اطلاعات دقیق و درستی از وضعیت کرونا در کشور در اختیار متخصصان قرار نمی‌دهد، از طرفی رنگ بندی شهرهای هم که پیش از این هم گفته بودیم، چندان شفاف نیست،‌پس درواقع تحلیل‌ها از وضعیت کرونا در فضایی غبارآلود و تاریک انجام می‌شود و این جای نگرانی دارد.

او در پاسخ به این سوال که چرا کمیته کشوری کرونا این انتقادات را به وزارت بهداشت منتقل نمی‌کند، می‌گوید: ما این درخواست‌ها را مطرح می‌کنیم اما وزارت بهداشت ترتیب عمل نمی‌دهد.

تماشاخانه ببینید| کشف سمور کمیاب در عراق ؛ او موهای سفید و چشمان قرمز دارد ببینید| ابزاری برای اسباب کشی راحت در ترکیه فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: بیش از ۲۴ میلیون دلار کالا در فروردین ماه امسال از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.

او افزود: عمده کالا‌های صادر شده شامل فراورده‌های لبنی، فرآورده‌های خوراکی، بستنی، مرکبات و کیوی، خوراک آبزیان، سیمان، کاغذ، محصولات شیمیایی و ... بوده است.

کهنسال گفت: این کالا‌ها به کشور‌های عراق، روسیه، پاکستان، قزاقستان، امارات، ایتالیا، افغانستان و ترکیه صادر شده است.

او افزود: در همین مدت مقدار ۴۳۵ هزار تن کالا وارد استان شده که به لحاظ ارزشی ۱۴ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تعداد پرستاران زن در ایران، ۷۵درصد بیش از پرستاران مرد است