Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان در مصلی امام علی(ع) ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با تسلیت شهادت امام جواد(ع) گفت: جای دارد یاد کنیم از اتفاقی که سال ۶۱ برای سوءقصد برای مقام معظم رهبری رخ داد و خداوند رهبر ما را حفظ کرد ؛ باید سجده شکر بجای آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: رهبری که شخصیت های جهان حرف های،در،مورد آن گفتن که باعث فخر ماست، او حکیم دانشمند با هوش است و درایت آن هیچ خطری برای ایران پیش نمی آید یکی از روسای جمهوری جهان این حرف را زد.

او می گوید: خیلی وقت است که رهبر معظم انقلاب رهبری ایران و جهان اسلام و منطقه است.

به گفته او با اینکه چهار یا پنج روز از عزل بنی،صدر گذشته بود و کشور در جنگ بود او اتفاق ترور برای مقام معظم رهبری افتاد و خداوند ایشان را حفظ کرد ‌.

او می گوید: قضاوت در اسلام مبنای حکومت است و کتاب های فقهی زیادی نوشته شده است و بعد از آن وارد داوری می شویم چرا که این جایگاه مهم است و کسی بر مسند قضا می نشیند که توسط ولی فقیه انتخاب می شود.

به گفته او،  قاضی موظف به حدود الهی است قاضی در اسلام منسب دینی  دارد.

امام جمعه کرمان گفت: حضور مدیران جهادی کارآمد و فاضل ،توجه به خدمت و حفظ عزت و منزلت آنان،برخورد قاطع با قانون شکنان ،حضور در میان مردم و حل وفصل دعواها ،خدمات فراوان کادر قضا از مطالبات رهبری از قوه قضائیه است.

او می گوید: از دستگاه قضا استان تشکر و قدردانی می کنم و هم تقاضا دارم عملکردشان را بگوش مردم برسانند تا در جریان قرار بگیرند و این برخورد با گران فروشی ها را مردم در جریان قرار گیرند.

او می گوید: مبارزه با مواد مخدر خیلی مهم است و متأسفانه بعضی ها را موارد مخدر به کام خودشان برده به نسل جوان می گویم قدر خود را بدانید لغزش در این کار عمر، جوانی را از بین می برد خانواده‌ها مراقب باشند.

به گفته او کسانی که در شبکه توزیع مواد مخدر هستند هم گناه بزرگی است و هم گناه نابخشودنی است دست بر دارید و به فکر قیامت باشید.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • کارگر خالق و محور در امر تولید است