Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:52:26 GMT

برگزاری دومین دوره لیگ مینی‌گلف استان تهران

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۳۵۹۷

برگزاری دومین دوره لیگ مینی‌گلف استان تهران

به گزارش ایرنا، در بخش مردان تیم‌های مینیاتور، آسمان آبی، فاتحان، اتحاد و آذرخش و در بخش زنان تیم‌های مینیاتور، مهرگان، هلال احمر و البرز حضور داشتند که در پایان این رقابت‌ها در رده مردان تیم آسمان آبی با ترکیب فرید نصیری، حسین نصیری، شاهنگ کیانی و ابوالفضل چترنور با امتیاز ۳۸ عنوان قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های مینیاتور با ترکیب سعید حیدرزاده، علی محمدزاده، مهران رحمتی و یزدان سیدمرتاض و فاتحان با ترکیب علیرضا آل بویه، علیرضا شینی، سپهر بهلول و محمدرضا ایران‌نژاد با امتیاز ۲۱ و ۱۹ به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش زنان نیز تیم هلال احمر با ترکیب مائده علیزاده، هانیه افجاری، عاطفه علیزاده، یاسمن افجاری با امتیاز ۳۰ عنوان قهرمان شد. تیم‌های مهرگان با ترکیب محیا شهسواری، فرحناز شهسواری، صبا اویسی، پگاه کامرانی‌فر و تیم مینیاتور با ترکیب بهناز بلندین، مهری شمس، آزاده رسایی منش و معصومه محمدلو با امتیازات ۲۲ و ۱۶ مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

برچسب‌ها مینی گلف هلال احمر فدراسیون گلف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مینی گلف هلال احمر فدراسیون گلف مینی گلف هلال احمر فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا

نشست خبری انتخاباتی تعدادی از کاندیداهای زن دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم در محل خبرگزاری دانشجویان ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تعدادی از کاندیداهای انتخابات دومین دوره مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران در نشست خبری به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان