Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:37:37 GMT

امام جمعه قدس: مسؤولان به مصوبات خود عمل کنند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۳۶۷۱

امام جمعه قدس: مسؤولان به مصوبات خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت‌الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: انجام عمل صالح نشانه سعادتمندی انسان بوده و هنر آن بر زندگی اجتماعی و رعایت این امر است و در هر زمان با توجه به موقعیت زمان و مکان این مهم انعطاف پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در عصر غیبت امام زمان(عج) گره‌گشایی از کار مردم، رفع شبهات، کمک به نیازمندان، جهاد خدمت مسوولین و جهاد تبیین نمونه‌هایی از مصادیق عمل صالح هستند که به نیابت از حضرت می‌توان انجام داد. 

امام جمعه شهرقدس افزود: سنگین‌ترین حربه دشمن، مواد مخدر است و خانواده‌ها نسبت به مدیریت و مراقبت از فرزندان و مسوولین در پیشگیری و برنامه ریزی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان باید توجه جدی داشته و برخورد قاطع داشته باشند.

وی تاکید کرد: امروز برخورد با کافه‌ها و قلیان سراهایی که موجب انحراف جوانان شده، انجام نمی‌شود و لازم است نسبت به توزیع و جمع‌آوری مواد مخدر اقدام گسترده ملی و جدی شود. 

حجت الاسلام جوکار با اشاره به اهمیت اشتغال جوانان ادامه داد: مسوولان به اجرای مصوباتی که در کشوهای میز اداره خود جمع کرده‌اند عمل کنند و از دستگاه قضا می‌خواهیم در این خصوص وارد شده و برخورد کنند. 

وی خاطر نشان کرد: مسوولان عملکرد مطلوب و مناسب در کنترل گرانی ها داشته باشند و نسبت به بی‌حرمتی به مقدسات دین توجه داشته و مانع هرگونه نشر بی‌احترامی به دین شوند. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس ضمن قدردانی از دستگاه قضا در اجرای عدالت و امنیت تصریح کرد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از دستگاه قضایی انتظاراتی داشته و درخواست داریم تا در گسترش عدالت، احیای حقوق عامه، مبارزه قاطع با فساد، پیشگیری از وقوع جرم و تامین آزادی‌های مشروع و نظارت بر حسن اجرای قوانین کشور اقدام بیشتری داشته و چالش‌های اولویت دار و عوامل ریشه‌ای که مشخص شده را تا سال آینده به صورت سند تحول قوه قضاییه محقق شده تا جایگاه مطلوب در تراز گام دوم انقلاب اسلامی پیدا کند.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شهرقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که توسط دانشجویان آمریکایی و اروپایی سر داده می‌شود، به معنی موفقیت امامین انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: در زمان این امام بزرگوار، هجمه‌های فرهنگی خیلی زیادی اتفاق افتاده بود که امام صادق (ع) در مقابل آن‌ها دو راهبرد داشت که یکی از آن‌ها تبلیغ و تبیین دین اسلام و پاسخگویی به شبهات بود.

وی با اشاره به اینکه زمان امام صادق (ع) شبیه زمان کنونی کشور ماست، گفت: امروز دشمنان با تمام قدرت رسانه‌ای، فیلم‌سازی، فضای مجازی و ... به‌دنبال هجمه فرهنگی در کشورند تا اراده را از جوانان ما بگیرند و آن‌ها را به فساد بکشانند. بنابراین ما باید در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم، باید کار تبلیغ و تبیین ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را انجام دهیم و جنایت‌های دشمنان را افشا کنیم.

وی بیان کرد: امروز جوانان و دانشجویان آمریکایی و اروپایی به میدان آمده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند. این امر به معنی آن است که آن‌ها به رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون خود اعتماد ندارند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود، ادامه داد: با همین تدبیر امامین انقلاب، امروز همه جوانان این پیام را دریافت کرده‌اند و این امر به معنای موفقیت امامین انقلاب است.

وی گفت: راهبرد دوم امام جعفر صادق (ع) مبارزه با طاغوت بود که ملت ایران نیز از ابتدای شکل‌گیری انقلاب، مبارزه با طاغوت را در دستور کار قرار داد و امروز قدرت پیدا کرده است.

وی افزود: امروز اسرائیل بر سر انجام «وعده صادق» تنبیهی شد که نقطه عطفی برای همه جهان شد. سیلی‌ای که به رژیم صهیونیستی زده شد، قدرت ایران را نمایان کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت : بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • تأمین معیشت کارگر برای همه مسؤولان ضرورت دارد
  • طوفان الاقصی جوانان غرب را بیدار کرد
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • نقش تاثیرگذار مادران برای جذب جوانان به مساجد