Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@08:49:19 GMT

کی کجا میره (6)؛ بایرن مونیخ مشغول تجدید قوا است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۳۷۰۶

در آیتم ویژه «کی کجا میره»، هر جمعه به بررسی وضعیت بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا می‌پردازیم

برنامه «کی کجا میره» آیتم ویژه طرفداری است که هر جمعه سوژه‌های جالب بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مورد بررسی قرار می‌دهد.

طرفداری | این هفته سراغ بایرن مونیخ رفته‌ایم. باواریایی‌ها فصل دل‌چسبی را سپری نکردند و با وجود دهمین قهرمانی بوندسلیگا، در لیگ قهرمانان به دست ویارئال حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این نتیجه ضعیف اروپایی، مدیران ارشد بایرن مونیخ هم‌چنان به یولیان ناگلزمان اعتماد دارند و می‌خواهند خواسته‌های او در بازار نقل و انتقالات را برآورده کنند.

بایرن مونیخ تاکنون سه خرید مهم داشته و احتمالا یک هافبک دفاعی نیز به‌خدمت بگیرد تا در صورت غیبت لئون گورتسکا یا یوسوا کیمیش به مشکل نخورد و بتواند تغییر تاکتیک هم داشته باشد. این در حالی است که احتمال جدایی مارسل زابیتسر که فصل ناموفقی را سپری کرد نیز وجود دارد.

اگرچه وضعیت روبرت لواندوفسکی و سرژ گنابری، معمایی است که الان برای پاسخ دادن به آن خیلی زود است. فارغ از آینده روبرت لواندوفسکی، پیش‌بینی می‌شود بایرن مونیخ یک هافبک دیگر هم بخرد اما جدایی لواندوفسکی یا گنابری باعث می‌شود مونیخی‌ها با وجود جذب سادیو مانه، سراغ یک مهره تهاجمی دیگر هم بروند. 

اگر لواندوفسکی و گنابری در بایرن مونیخ بمانند، بایرن مونیخ می‌تواند در فصل آینده یک سوپر تیم داشته باشد اما در صورت جدایی هر یک از آن‌ها یا هر دوی آن‌ها، حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان باید اقداماتی جدی برای آسیب ندیدن خط حمله بایرن مونیخ انجام دهند. 

فعالیت‌های بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات  

اخبار داغ 

دردسر جدید استقلال؛ سازمان لیگ برای سیاوش یزدانی کارت بازی صادر نمی کند! یک باخت دیگر؛ دیگر بازیهای تیم ملی والیبال را نمی بینیم! طرح لو رفته از پیراهن اول میلان در فصل 23-2022 / عکس ظاهر جالب آلیانتس آرنا برای استقبال از سادیو مانه / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازار نقل و انتقالات بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • کمک بایرن به کین