Web Analytics Made Easy - Statcounter

سورینام کمتر از یک ماه پس از اعلام رسمی برای افتتاح سفارت خود در بیت المقدس، حالا اعلام کرده که به دلیل نداشتن بودجه کافی موفق به این کار نشده است.

به گزارش ایران اکونومیست شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز جمعه از لغو افتتاح سفارت سورینام در بیت المقدس خبر داد.
این رسانه عبری گزارش کرد دلیل اعلام «چان سانتوخی - Chan Santokhi» رئیس جمهوری سورینام مبنی بر لغو گشایش سفارت کشورش در بیت المقدس، نبود بودجه کافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا به اعلام رسانه صهیونیستی، بیانیه سورینام درباره عدم موفقیت در گشایش سفارت در بیت المقدس، کمتر از یک ماه پس از اعلام رسمی مبنی بر افتتاح سفارت این کشور در سرزمین های اشغالی صادر شده که در آن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در روز ۳۰ می‌ در صفحه توئیتر خود منتشر کرده بود.

یائیر لاپید در توییتی از دیدار خود با «ألبرت رامادین» وزیر خارجه سورینام نوشته بود که از قصد کشورش برای افتتاح سفارتخانه خود در بیت المقدس خبر داد.
سورینام کوچکترین کشور مستقل از نظر مساحت و جمعیت در آمریکای جنوبی است.
در صورتی که سورینام موفق به افتتاح سفارت خود در بیت المقدس می شد، این کشور پس از کوزوو، هندوراس، گواتمالا و آمریکا، پنجمین کشوری می شد که سفارت خانه در بیت المقدس دایر کرده اند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سورینام ، ایالات متحده آمریکا ، آمریکای جنوبی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سورینام ایالات متحده آمریکا آمریکای جنوبی خود در بیت المقدس افتتاح سفارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آزادسازی خرمشهر در ۳ خرداد سال ۱۳۶۱ش از رخداد‌های مهمِ جنگ ایران و عراق است. این شهر پس از ۵۷۸ روز اشغال توسط ارتش حزب بعث عراق به‌دست نیرو‌ها و رزمندگان ایرانی آزاد شد. 
خرمشهر، اولین شهری بود که مورد تهاجم عراقی‌ها قرار گرفت. این شهر، علی‌رغم ۳۴ روز مقاومت و تلاش رزمندگان و مردم، سرانجام در ۴ آبان سال ۱۳۵۹ش، به اشغال ارتش بعثی عراق درآمد.
در فاصله ماه‌های مهر تا دی ۱۳۵۹ش، پس از سقوط خرمشهر، نزدیک به سه ماه عملیات‌هایی برای آزادسازی شهر از طرف ارتش، سپاه پاسداران و نیرو‌های مردمی انجام شد، اما نتیجه مؤفقیت‌آمیزی حاصل نشد.
 پس از ماه‌ها تصرف و اشغال شهر، در نهایت در طی عملیات گسترده‌ای با نام عملیات «بیت المقدس» که ۲۵ روز به طول انجامید و در چهار مرحله اجرا شد، شهر به محاصره کامل نیرو‌های ایرانی درآمد و پس از انهدام قوای عراقی و اسارت شماری از نیرو‌های آن، در ۳ خرداد سال۱۳۶۱ش خرمشهر به‌طور کامل آزاد شد و پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز مسجد جامع این شهر به اهتزاز درآمد.
به همین مناسبت تنی چند از فرماندهان عملیات بیت المقدس برای دانشجویان افسری این عملیات را تشریح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • چگونه عملیات بیت المقدس موفق شد؟
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • از نقشه‌های آمریکا با خبر هستیم