Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با اشاره به مناسبت های پیش رو افزود: سال ۱۳۶۰ تقویم ایران اسلامی هم در عرصه دفاع مقدس صحنه رویارویی با دشمن و پس از آن نیز سال بسیار سختی بود، جنگ، نفاق و توطئه های آمریکا از یک طرف و قدرت طلبانی که منشا اختلاف و  بهانه جویی بودند از سویی دیگر دامن‌گیر کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اقدامات مسلحانه و ترورهای منافقان در کشور اشاره کرد و گفت:  بیشتر این اقدامات و جنایات مربوط به سال ۶۰ بود.

امام جمعه زنجان یکی دیگر از این جنابات مهم را مربوطه به ۶ تیر سال ۶۰، ترور نافرجام رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: در حادثه بمب‌گذاری هفت تیر آن سال، بیش از ۷۰ نفر از مقامات و چهره‌های برجسته سیاسی از جمله چهار وزیر، چندین معاون وزیر، ۲۷ نماینده مجلس و جمعی از اعضای حزب جمهوری اسلامی در جریان انفجار مقر اصلی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه زنجان ادامه داد: با تصمیمات سریع و قاطعانه حضرت امام خمینی (ره) در جایگزینی مدیرانی که از نظام گرفته شده بودند، منافقان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه جنایت‌های سنگینی در راستای نابودی انقلاب اسلامی انجام گرفته است، ادامه داد: هر کشوری این جنایات را متحمل می‌شد بدون شک سرنوشت آن نابودی بود، اما با ورود مردم غیور ایران به صحنه و پشتیبانی از انقلاب، انقلاب اسلامی پس از ۴۴ سال همچنان پا بر جا است.

وی با تاکید بر اینکه نگرش و منش امام راحل باید تبیین شده و ادامه‌دار باشد، گفت: گسترش فناوری، ‌افزایش آگاهی، ‌ تربیت جوانان توانمند و انقلابی باید مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه زنجان در پایان وقوع زلزله‌ اخیر در کشور افغانستان را یادآورشد و گفت : زلزله‌ای با قدرت ۶.۱ ریشتر در افغانستان، دست‌کم ۱۵۰۰ کشته و ۲ هزار زخمی برجای گذاشت که برای بازماندگان آرزوی صبر داریم.

برچسب‌ها علی خاتمی زنجان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی خاتمی زنجان قوه قضاییه علی خاتمی زنجان قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای وحیدی افزود: با توجه به اینکه بیشترین تعداد کاندیدا‌ها مربوط به شهر تهران است این اولین موضوع در دست اجرای شورای اداری استان تهران است که باید برای آن تلاش کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • دور دوم انتخابات با صلابت و امنیت برگزار شود
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود