Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رابطه با رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی بزرگترین خیانت به مسلمانان و ملت مظلوم فلسطین است و جمهوری اسلامی و مردم ایران هرگونه رابطه با اسراییل را محکوم می کنند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، سوم تیرماه در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: بازنشستگی در اسلام معنا ندارد و نباید جامعه از تجربه شخصیت های ممتاز محروم شود، افراد توانمند برای کار و خدمت و فعالیت در جامعه باید مورد استفاده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لباس برای انسان زینت و عزت است و کرامت انسان در لباس اوست افزود: یکی از لباس های شرافتمند برای انسان لباس روح و تقوای انسان است و حضرت علی(ع)نیز فرمودند که تقوا را حفظ کنید تا تقوا نیز شما را حفظ کند، شاید ۳۰ درصد سرمایه های بشریت خرج لباس می شود اما لباس تقوا که گوهر و جوهره همه است از همه لباس ها باارزش تر است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به روز بسیج اساتید و ضرورت توجه دانشگاهیان به عملیاتی کردن بیانات رهبری، تصریح کرد: دکتر چمران از اقتخارات اسلام و تشیع است که در صنایع فیزیک و هسته ای افتخاراتی دارد و عالی ترین دانشگاه های آمریکا از دکتر چمران به عنوان فردی امین و پاکدست و شاخص یاد می کنند.

دری نجف ابادی بیان کرد: ایران کشور ولایت فقیه و امام زمان(عج) است و افتخار می کنیم که زیر پرچم مراجع عالیقدر در این کشور فداکاری و انجام وظیفه و افتخارآفرینی کنیم. نگاه ما نباید به شرق و غرب باشد بلکه باید به اسلام و ولایت و اهل بیت باشد.

وی در خصوص بزرگداشت عشایر در استان چهارمحال بختیاری اضافه کرد: کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه‌ عشایری کشور، در استان چهارمحال و بختیاری، با حضور خانواده شهدای عشایر سراسر کشور برگزار شد، همه باید برای منافع و مصالح و امنیت کشور مجاهدت کنند و وفادارانه مقابل جنایت کاران و منافقان بایستند.

دری نجف ابادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدای عشایر گفت: عشایر از باوفاترین قشرهای ملت ایران در طی دویست سال گذشته هستند و آنچیزی که موجب وحدت، پیشرفت و فداکاری در نظام اسلامی شده دین و مکتب انقلاب اسلامی است.

خطیب نماز جمعه اراک با اشاره به هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد شهید بهشتی گقت: شهادت شهید بهشتی و یارانش انقلاب سوم شد، هرچند که داغ بزرگی هم بر دل ما گذاشت.انقلاب سوم با خون پاک بهشتی های مظلوم، منافقان کوردل را از صحنه انقلاب بیرون کرد و نشان داد که انقلاب، انقلاب اسلامی است.

دری نجف ابادی صلابت و سلامت و استقلال قوه قضاییه را مهم دانست و گفت: قوه قضاییه در ایران باید الگوی سراسر جهان و پناه بی پناهان و روزنه امید قابل اطمینانِ غیرقابل نفوذ باشد. منصب قضاوت منصب ولایت و مالک اشتر و امیرالمومنین است و افرادی که در این حوزه خدمت می کنند باید در کمال سلامت باشند و تحت تاثیر کسی قرار نگیرند و افرادی که نمی توانند در این مسیر، سالم خدمت کنند از این حوزه استعفا دهند.

وی در رابطه با زلزله افغانستان  اضافه کرد: در این حادثه دلخراش بیش از هزار نفر کشته و تعدادی مجروح شدند که امید است سایر کشورها و صلیب سرخ در این راستا همت لازم را انجام دهند و جمهوری اسلامی ایران هم آمادگی خود را برای کمک اعلام می کند، همچنین انتظار می رود که طالبان با تشکیل دولت فراگیر، از برخورد غیرحکیمانه با شیعیان و زنان دست بردارد و از حوادث گذشته عبرت بگیرد، طالبان اگر می خواهد در دنیا جایی داشته باشد باید دست از رفتارهای نامناسب بردارد و گرنه همانند داعش و جریان های افراطی در گورستان تاریخ دفن خواهد شد و بداند این جولانش دوامی نخواهد داشت.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: امید است که در عراق دولت مقتدر تشکیل شود، استقلال و یکپارچگی و امنیت برای این کشور مهم است و باید حفظ شود. رابطه با اسرائیل بزرگترین خیانت به مسلمانان فلسطینی است و تاریخ این را نمی پذیرد. رابطه با رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی بزرگترین خیانت به مسلمانان و ملت مظلوم فلسطین است و جمهوری اسلامی و مردم ایران هرگونه رابطه با اسراییل را محکوم می کنند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه چشم داشتی به عراق ندارد و تنها استقلال، اقتدار و توسعه عراق برای ما مهم است و ما به سهم خود از مجلس عراق که هرگونه رابطه با اسراییل را منع کرد تقدیر می کنیم و این باید الگوی سایر کشورهای عربی باشد.

دری نجف آبادی اضافه کرد: ایام ذی الحجه و مناسبت های مهم همچون دهه امامت و ولایت، فرهنگ غدیر و ولایت را در بدنه جامعه و امت اسلام احیا می کند و جامعه بشری امروز برای حرکت نیازمند فرهنگ غدیر و ولایت است. ماه ذی الحجه سرشار از برکت و ماهی پر از فرصت های معنوی، اخلاقی و اجتماعی است و کلاس درس توحید و خداشناسی در این ایام است که باید از آنها به خوبی بهره برد.

وی  حج را ستون زندگی بشریت عنوان کرد و  گفت: ماه ذی الحجه فراخوان بزرگ برای قرب الهی است و زمینه تحول دینی، ایمانی، روحی و معنوی را فراهم میکند و حیات معنوی و عرفانی جامعه بشریت در گرو بهره گیری از این ایام است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی فلسطين نماز جمعه اراك بزرگترین خیانت جمهوری اسلامی دری نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل

« سرایا الاشتر» شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر «ام الرشراش» ( ایلات) در سرزمین های اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی بحرین امروز ( شنبه ) با صدور بیانیه ای افزود: این حمله پهپادی روز پنجشنبه ۲ مه میلادی ( ۱۳ اردیبهشت) به وسیله پهپاد و در حمایت از مردم مقاوم غزه انجام شد.

در این بیانیه آمده است که عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه رژیم اسرائیل تا رفع محاصره و توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه، متوقف نخواهد شد.

پیشتر نیز «سرایا الاشتر» شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین روز سه شنبه هفته گذشته با صدور اعلامیه ای، از حمله پهپادی به بندر ایلات خبر داده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • مدیریت دوگانه آب بزرگترین ضربه به کشاورزان کشور
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود