Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر باتأکید بر برخورد قاطع با گران‌فروشی‌های کاذب گفت: از مسئولان تقاضا می‌شود در عرصه مقابله با گرانی‌های کاذب توجه ویژه شود تا بازار و محیط اقتصادی دچار گرانی کاذب نشود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر رباخواری را یکی از گناهان کبیره دانست و اظهار داشت: یکی از گناهان کبیره اقتصادی رباخواری است و در نظام اسلامی باید با افرادی که در اقتصاد جامعه فعال هستند برخورد قاطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه وام، کارمزد و سود بانکی بر اساس اخذ قرارداد و عقود اسلامی از نظر شرعی مشکلی ندارد گفت: اگر چه پرداخت وام در سیستم بانکی دارای شرایط شرعی و از حالت ربا خارج است اما گرفتن این همه کارمزد از وام گیرنده صحیح نیست و باید وام‌ها و منابع بانکی برای حمایت از قشر محروم و کارآفرینی باشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های دشمنان را القا ناامیدی در جامعه اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: باید توطئه‌های دشمنان شناسایی و اطلاع‌رسانی تا زمینه مقابله و مقاومت مردم در برابر این دسیسه‌ها فراهم شود.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه ناامید و یأس سبب سقوط و ایستایی می‌شود گفت: برنامه دشمن تضعیف ایمان و ناامیدی جامعه نسبت به آینده است و هر کس به صورت آگاهانه و ناآگاهانه مردم را به آینده نظام اسلامی ایران ناامید کند در مسیر اهداف دشمن قرار دارد.

وی ادامه حرکت شهدا برای مقابله با ترفندهای دشمنان را یک ضرورت دانست و افزود: شهدا درس بزرگ به همگان دادند که در راه خدا در سخت‌ترین شرایط با دشمنان مقابله و از حریم دین و ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کردند.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای 7 تیر ماه از جمله شهید آیت‌الله بهشتی از تلاش قوه قضاییه و خدمات برجسته آنان قدردانی کرد و با اشاره به سند تحول در  این قوه افزود: عدالت‌محور، حق‌گرا، قانون‌مداری و برخورد قاطع با مجرمان، متخلفان، متعرض به حقوق مردم لازم است.

صفایی بوشهری، تکریم ارباب رجوع، مردم‌داری از محورهای قوه قضاییه دانست و از خدمات دادگستری استان بوشهر قدردانی کرد و افزود: ارتباط مردمی دادگستری مایه عزت، اقتدار و اطمینان خاطر مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، باتأکید بر برخورد قاطع با گران‌فروشی‌های کاذب تصریح کرد: از مسئولان تقاضا می‌شود در عرصه مقابله با گرانی‌های کاذب توجه ویژه شود تا بازار و محیط اقتصادی دچار گرانی کاذب نشود.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با اشاره به مشکلات آب شرب استان بوشهر بیان کرد: برخی از شهرها و روستاهای استان بوشهر دچار مشکل تأمین آب شرب هستند که لازم برای جلوگیری از بحران تدابیر ویژه اندیشیده شود.

امام جمعه بوشهر، حل شدن بحران تاریخی استان بوشهر در عرصه تأمین آب شرب را مورد تأکید قرار داد و با گرامیداشت هفته تبلیغات اسلامی نقش این نهاد در جامعه را مهم دانست و گفت: الحمدلله سازمان تبلیغات با حضور موثر در شهرها و روستاها خدمات ویژه‌ای در مقابله با جنگ فرهنگی دشمن انجام داده است که از خدمات آنان قدردانی می‌شود.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران مقابله با سوداگران مرگ و مواد مخدر بیان کرد: کشفیات مواد مخدر نشان دهنده خدمات شبانه‌روزی این عرصه است.

صفایی بوشهری، با اشاره به 8 تیر روز مبارزه با سلاح شیمیایی و میکروبی افزود: جهان استکبار دنبال طرح جنایت‌کارانه در تهاجم پنهان با ابزار شیمیایی و میکروبی در جهان است که شناخت توطئه آنان و آمادگی‌های لازم و طراحی دانش‌بنیان و جهادی برای مقابله با آنان لازم است.

امام جمعه یاسوج: قبرهای گران قیمت در کهگیلویه و بویراحمد بیانگر تاخت و تاز جهالت استامام جمعه رشت: دولت سیزدهم با ویرانه‌های به جای مانده از قبل دست و پنجه نرم می‌کندامام جمعه موقت شهرکرد: رسانه ملی در تبلیغ نماز و حجاب همت کند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اضافه کرد: جهان استکبار دنبال سلطه و چپاول به هر قیمت است که باید مسئولان توجه ویژه‌ای در این عرصه کنند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر برخورد قاطع استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است