Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: با توجه به اینکه اعمال قانون در تمام زمینه‌ها موجب ایجاد عدالت می‌شود، این مهم باید در اولویت دستگاه قضایی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضاییه اظهار کرد: اهمیت این قوه به اقامه عدل است، رفتار و گفتار بدون تبعیض از نشانه های ایمان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: باید تمامی روزنه ها برای ضربه و آسیب به کشور و خدشه به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مسدود شود تا شرایط سواستفاده دشمن ایجاد نشود.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به سالروز شهادت خدمتگزاران نظام در هفتم تیر ۱۳۶۰ گفت: آنان افرادی مخلص، صادق، شجاع، مستحکم، صبور و با ایمان بودند و در راه رسیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی کوتاهی نکردند و پاداش خود را با شهادت گرفتند.

وی افزود: حادثه دلخراش شهدای هفتم تیر چهره منافقان را کنار زد چرا که کشور در شرایط دشواری به سر می برد اما آنها به دنبال رسیدن به حاکمیت بودند.

امام جمعه خرم‌آباد بیان کرد: حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین صادقی و حجت الاسلام و المسلمین سید فخرالدین رحیمی از شهدای لرستانی هفتم تیر هستند، که جان خود را در راه انقلاب تقدیم کردند، آنها رنج جهاد و دوری از خانواده را تحمل کردند اما در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم ماندند.

شاهرخی با بیان اینکه مزار شهدای هفتم تیر مشعل هدایت برای نسل جوان است، افزود: ترور نافرجام مقام معظم رهبری در ششم تیر در مسجد ابوذر توسط منافقین برنامه ریزی شده بود و خداوند وجود ایشان را برای ما حفظ کرد.

وی اظهار کرد: زمانی که یک سارق مسلح اقدام تبهکارانه انجام می دهد دستگاه قضا و نیروهای امنیتی و انتظامی به خوبی با برنامه ریزی و دقت شبانه روزی با یک سرنخ و نشانه ناچیز فرد را شناسایی و دستگیر می کند که جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نهم تیرماه سالروز شهادت امام محمد جواد (ع) گفت: ایشان وظیفه ارشاد شیعیان در برابر فرقه های منحرف و تربیت شاگردان را بر عهده داشت و در این راه به شهادت رسید و در زمان حیات خود با کفر مقابله کرد که کافران خود را مقدس جلوه می دادند.

شاهرخی افزود: امروز منافقان به عنوان بدترین انسانهای روی زمین و منفور ترین حکومت ها برای ملت ایران و کشور دل می سوزانند، آنان که به دنبال تجزیه ایران و و تن فروشی هستند هیچ گاه به دنبال خدمتگزاری به مردم نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کاهش جمعیت در کشور نگران کننده است، گفت: در این راستا نیازمند تدابیری هستیم که در آینده به نرخ منفی جمعیت مبتلا نشویم اکنون در شاخص رشد جمعیت در مرحله هشدار قرار داریم آینده کاهش نیروی کار و تولید را به دنبال خواهد داشت.

شاهرخی اظهار کرد: ایران اسلامی کشوری متمدن با فرهنگ کهن می باشد که دارای منابع غنی است در این راستا نیازمند مردانی فداکار مومن و انقلابی و پای کار می باشد تا دشمنان به کشور طمع نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مجلس و دولت مصوبات را به صورت تشویقی ابلاغ کردند که باید رعایت شود، باید بر شکوه و عظمت اسلام و مسلمین با ازدیاد جمعیت افزوده شود در این راستا مسوولان در مجلس و دولت در حدی که می توانند باید بر سیاست کمی و کیفی تشویقی خود بیافزایند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: این ستاد برنامه هایی در دستور کار دارند اما نیاز به بازنگری دارد، کیفیت و کمیت باید حفظ شود، از همه افرادی که در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند قدردانی می کنیم.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خرم آباد هفتم تیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است

وزیر صنعت، معدن و تجارت صرفه‌جویی، بهره‌وری و احداث نیروگاه‌های خود تامین را دو برنامه اصلی وزارت صمت در حوزه انرژی اعلام کرد و گفت: به صنایع اعلام کرده‌ایم که اولویت در تامین انرژی با واحدهایی است که در روند مصرف حداکثر بهره‌وری را ایجاد کنند و تلاش شده در این زمینه شرکت‌ها را حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عباس علی‌آبادی درباره اهمیت راه‌اندازی واحدهای راکد همچنین تامین انرژی این واحدها از سوی وزارت نفت و نیرو اظهار کرد: در این زمینه نیازمند گفت‌وگوی ملی هستیم، به دلیل پایین‌بودن قیمت انرژی در ایران بهره‌وری در مصرف انرژی بسیار پایین است بنابراین آنچه که در زمینه انرژی تولید می‌کنیم باید بیشتر از آن بهره‌وری صورت بگیرد.

وی افزود: به صنایع اعلام کرده‌ایم که اولویت در تامین انرژی با صنایعی است که در روند مصرف حداکثر بهره‌وری را ایجاد کنند بنابراین یکی از شاخص‌هایی که دنبال می‌کنیم بهره‌وری در مصرف انرژی است و تلاش کرده‌ایم در این زمینه شرکت‌ها را حمایت کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این‌که در سال گذشته تولیداتی با مصرف انرژی کمتر داشته‌ایم و در زمینه بهره‌وری انرژی توفیقاتی به‌دست آوردیم، گفت: به صنایع اعلام کرده‌ایم اگر کمک کنند تامصرف انرژی کم شود، انرژی صرفه‌جویی‌شده را به خودشان اختصاص می‌دهیم، در دولت هم بین دستگاه‌ها نشست‌های تخصصی بسیاری برگزار کرده‌ایم اما هنوز نتایج قطعی آن مشخص نشده اما آن را پیگیری می‌کنیم.

وی درباره برنامه وزارت صمت برای تامین انرژی واحدهای صنعتی خاطرنشان کرد: به دنبال راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد هستیم و در شهرک‌های صنعتی در حال ایجاد شهرک‌های انرژی هستیم؛ در تلاش هستیم واحدهای صنعتی برای تامین انرژی خود بهره‌ور شوند، بنابراین در حال حاضر نیز یکی از فولادسازان در حال احداث یک واحد هزار مگاواتی تولید برق است که دو واحد آن راه‌اندازی شده و واحد سوم آن نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.

علی‌آبادی ادامه داد: در سمنان دو واحد اضافه کرده‌ایم و در تدارک راه‌اندازی یک واحد دیگر هستیم که این واحدها گاز مصرف نمی‌کنند بنابراین وزارت صمت در حوزه انرژی برنامه‌های جامعی دارد اول صرفه‌جویی و بهره‌وری و دوم احداث نیروگاه‌های خود تامین، دولت نیز به‌صورت عام در حال توسعه تولید انرژی و برق است و نیروگاه‌ها در حال افزایش است و فکر می‌کنم امسال نسبت به گذشته عملکرد بهتری خواهیم داشت.

منبع: فارس

کد خبر 749288

دیگر خبرها

  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • سخنگوی دولت: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید حجاب نیست
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند