Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز جمعه در اقدامی تنش آفرین و تحریک آمیر، پرچم این رژیم را بر فراز مسجد روستای «کیسان» در شرق بیت لحم در کرانه باختری اشغالی نصب کردند که با واکنش ساکنان روستا مواجه شد.

شاهدان محلی در خصوص این اقدام توهین آمیز گفتند که شماری از شهرک نشینان صهیونیست تلاش کردند به مسجد یورش ببرند ولی موفق به انجام این کار نشدند هر چند به در ورودی مسجد خسارت وارد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است که روستای کیسان مدتی است که مورد حملات مکرر شهرک نشینان با حمایت نیروهای اشغالگر صهیونیست قرار می‌گیرد و اهالی آن مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از دسترسی به زمین‌های خود منع می‌شوند.

در خبری دیگر، منابع فلسطینی گزارش دادند که هزاران فلسطینی نماز صبح امروز جمعه را در صحن‌های مسجد الاقصی به جماعت اقامه کردند. این در حالی است که فراخوان‌های بسیاری در قدس اشغالی برای بسیج عمومی و اعتکاف در مسجدالاقصی و شرکت در نماز جمعه موسوم به جمعه «هبة الکرامة» در راستای تلاش برای مقابله با تجاوزات و حملات اشغالگران و شهرک نشینان علیه مسجد الاقصی و قدس اشغالی صادر شده است.

جنبش «حماس» نیز به نوبه خود از توده‌های مردم فلسطین خواست تا زیارت مسجد الاقصی و اعتکاف در صحن‌های آن را شدت بخشند و با این کار وحدت و انسجام فلسطین را در دفاع از مسجد الاقصی به نمایش بگذارند.

این منابع همچنین اعلام کردند که یک جوان فلسطینی در یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به شهرک «قباطیه» در جنوب جنین واقع در کرانه باختری زخمی شد. نظامیان صهیونیست در حمله به این شهرک از گاز اشک آور استفاده کردند که منجر به مصدوم شدن شماری از شهروندان فلسطینی شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی کرانه باختری شهرک نشینان مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه. اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد در ششمین روز عید یهودی پسح تا این لحظه ۵۰۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست از صبح امروز در راستای تسهیل تعرضات شهرک نشینان به مسجدالاقصی تدابیر امنیتی ویژه ای را به اجرا گذاشته اند.

گروه های فلسطینی نیز با صدور بیانیه هایی ضمن هشدار درباره پیامدهای تعرضات علیه مسجدالاقصی، از فلسطینیان خواسته اند با حضور گسترده در مسجدالاقصی مانع از اجرای مناسک تلمودی از جمله آوردن قربانی ها به مسجدالاقصی شوند.

کد خبر 6090734 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران