Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در شورای اداری شهرستان رزن، اظهار داشت: نزدیک به ۱۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد که قصد داریم تا پایان خدمت دولت‌ مردمی اغلب پروژه‌های نیمه‌کاره را به اتمام برسانیم.

وی تاکید کرد: دولت مردمی اهتمام ویژه ای دارد تا پایان دوران خدمت، اغلب پروژه‌های نیمه تمام ۴۰ و ۵۰ درصد پیشرفت سراسر کشور را به سرانجام برساند و در این مسیر به‌دنبال کسب شهرت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت مردمی، رویکرد کنار آمدن با مسائل و مشکلات را ندارد و به‌ دنبال حل آنها است، گفت: با روحیه جهادی، انقلابی و مکتبی که در دولت سیزدهم وجود دارد مشکلات رفع خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت مردمی همواره خود را موظف به حل مشکلات مردم سراسر کشور می داند، بر همین اساس شخص رییس جمهور هم با تلاش بی وقفه و شبانه روزی در میدان خدمت حضور دارد و واقعا برخی مواقع به خاطر نداشتن وقت کافی برای استراحت، نگران سلامتی ایشان هستیم.

اسماعیلی در ادامه با توجه به ایام اولین سالگرد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری به شرایط حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات اشاره کرد و گفت: از چندین ماه قبل از زمان انتخابات، آیت‌الله رئیسی و اطرافیانشان موافق حضور ایشان در کارزار انتخابات نبودند اما با نزدیک تر شدن به ایام انتخابات و با توجه به شرایط نامطلوبی که در حوزه های مختلف کشور حاکم بود و مطالبه همگانی و اجماع نخبگانی، ایشان خود را مکلف به حضور در صحنه انتخابات ریاست‌ جمهوری و خدمت به مردم و کشور دانستند.

به گفته او، دولتی که آیت الله رئیسی تحویل گرفتند با مشکلات متعددی در حوزه اعتماد اجتماعی، بن‌بست‌های اقتصادی، سیاست‌ خارجی و داخلی روبرو بود و از روز نخست آغاز به کار دولت مردمی در مسیر اصلاح و حل مشکلات گام های اساسی برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح نظام یارانه ها یکی از گام های اساسی بود، دولت مردمی در آغازین ماه‌های فعالیت خود روند اصلاح یارانه‌ها را بر اساس اطلاع‌رسانی دقیق و با هدف تحقق عدالت اجتماعی آغاز کرد و اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها عبور از شرایط ناعادلانه پرداخت یارانه‌ها محسوب می شود.

 روایتگر دستاوردهای دولت مردمی باشیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین تصریح کرد: اغلب پرونده‌های اقتصادی در دادگاه‌ها مربوط به مشکلات ارز ۴۲۰۰ تومانی بود، همچنین نتیجه بررسی ها نشان می دهد در روش سابق پرداخت یارانه ها در حق مردم اجحاف می شد زیرا با بیش از ۳۰ درصد هدر رفت مستقیم منابع مواجه بودیم و تا ۳۰۰ کیلومتر دورتر از مرزهای کشور از یارانه های ما استفاده می کردند اما این یارانه به دست مردم نمی رسید.

اسماعیلی به دستاوردهای دولت مردمی درباره وضعیت شیوع کرونا کشور اشاره کرد و افزود: در روزهای آغاز به کار دولت مردمی، روزانه حدود ۷۰۰ نفر از هموطنان را به دلیل بیماری کرونا از دست می‌دادیم اما امروز با واکسیناسیون سراسری این ویروس مهار شده است، از سویی امروز شاهد هستیم همچنان ویروس کرونا جان مردم برخی کشورهای اروپایی و آمریکایی را می‌گیرد و آمار و ارقام فوتی های کرونا در این کشورها همچنان بالا است.

به گفته وی، با اقدامات اساسی تعداد فوتی های کرونا در کشورمان به حداقل ممکن رسیده است اما رسانه های بیگانه و مغرض درباره این اتفاق بزرگ سکوت کرده اند و حرفی از این دستاورد بزرگ به میان نمی آورند که در این شرایط موظف هستیم روایتگر دستاوردهای بزرگ دولت مردمی باشیم.

او گفت: از روزهای نخست آغاز به کار دولت مردمی، با توجه به شرایط سخت کرونایی «جان مردم» اولویت نخست دولت بود و اولویت دوم دولت تقویت حوزه اقتصادی کشور است که این اولویت در همان ابتدا با اصلاح هدفمندسازی یارانه ها و حذف ارز ترجیحی اتفاق افتاد.

اسماعیلی در  پایان درباره ظرفیت های بزرگ شهرستان رزن نیز گفت: به فضائل بزرگ و علمای شهرستان رزن اذعان داریم؛ این شهرستان به‌لحاظ حضور علمای بزرگ زبانزد است و تردیدی در آن نیست که مشاهیر بزرگ حوزوی استان اکثرا از این منطقه برخاسته اند.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز به استان همدان سفر کرد، بازدید از مجتمع های فرهنگی شهرستان رزن، حضور در شورای اداری و آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان درگزین و کلنگ زنی سالن تخصصی کتابخانه شهر قروه از توابع درگزین از برنامه های سفر وزیر فرهنگ به استان همدان است.

اسماعیلی همچنین از دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان دیدن می کند و نشستی با مسئولان ستاد استانی این جشنواره خواهد داشت و سپس به تماشای نمایش «سومین روز تابستان» می نشیند و حضور در جلسه ستاد اجرایی دومین کنگره ملی شهدای استان همدان آخرین برنامه او در این سفر یک روزه است.

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر همدان محمد مهدی اسماعیلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر همدان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن وزیر فرهنگ دولت مردمی یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!

به گزارش “ورزش سه”، شاید کمتر کسی بداند که رشته‌های زیر مجموعه دوچرخه سواری سالنی هم، از رشته‌های المپیکی محسوب می‌شوند. دوچرخه سالنی با سه زیر شاخه مختلف (سایکل بال، آرتیستیک بال و ای اسپورت) به زودی در المپیک حضور خواهد داشت و حالا با جدی شدن این ورزش در دنیای ورزش، فدراسیون دوچرخه سواری ایران هم به دنبال ارتقا این رشته‌ها است.

حالا با تصمیم رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، سوزان دولت آبادی که از باتجربه‌ترین مربی‌ها در رشته دوچرخه سواری سالنی است، ریاست این کمیته را به عهده گرفته است. دولت آبادی به طور کلی ریاست کمیته دوچرخه سواری ایران در بخش زنان و مردان را به عهده گرفته است.

دولت آبادی در همین خصوص می‌گوید: اولین هدفم ارتقا سطح دانش مربیان است و می‌خواهم مربیان زیادی را به این رشته تزریق کنم. هدف دومم حضور پر تعداد دختران و پسران در المپیک است و می‌خواهم از فرصت به دست آمده نهایت بهره را داشته باشم. همچنین از رسول اسدی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری برای در اختیار دادن چنین فرصتی تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده