Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ۵ ثانیه اول یک بطری را انتخاب کنید؛ بطری شماره یک بطری شماره دو بطری شماره سه بطری شماره چهار بطری شماره پنج بطری شماره شش

به گزارش اقتصادآنلاین، هر یک از ما با "استعدادهای"خاصی به دنیا آمده ایم. برخی استعداد هنری دارند، برخی استعداد بازیگری و ...استعداد ذاتی، چیزی است که فرد همیشه آن را در درون خودش دارد و فقط با تلاش و تعهد شکوفا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افراد با استعداد، مردم عادی هستند که استعدادهای خودشان را شناخته اند. اگر می خواهید بدانید که چه استعدادی دارید ، این تست را انجام دهید! نفس عمیق بکشید و به هیچ چیز فکر نکنید. روی ذهنتان تمرکز کنید. تصور کنید که یک بطری پیدا کرده اید و درون آن هدایایی وجود دارد. 

در ۵ ثانیه اول یک بطری را انتخاب کنید؛

بطری شماره یک

شما یک فرد بی نظیر هستید. طبیعت به شما این استعداد را عطا کرده است که به سرعت همه چیز را یاد بگیرید. شما استعداد یادگیری همه چیز را دارید و می توانید هر فعالیتی را که دوست دارید، انتخاب کنید. تنها یک نقطه ضعف دارید: شما به سرعت ناامید میشوید و ادامه نمی دهید. هدفی که دارید، ارزش جنگیدن را دارد!

بطری شماره دو

شما با استعداد، تسلط بر اعداد به دنیا آمده اید. شما می توانید در زمینه بانکداری، تجزیه و تحلیل، امور مالی و فناوری اطلاعات گام های بزرگی بردارید. محاسبه و پیش بینی برای شما بسیار آسان است.

بطری شماره سه

(صحبت در جمع) طبیعت این استعداد را به شما داده است. شما یک روانشناس عالی هستید که می توانید وارد روح و ذهن دیگران شوید و تمام نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کنید. گاهی اوقات از این توانایی در عرصه های مختلف زندگی استفاده می کنید.

بطری شماره چهار

شما یک هنرمند هستید! شما این توانایی و استعداد را دارید که از طریق موسیقی، نقاشی و ... دیدگاه خود را به مردم منتقل کنید، اگر در این مسیر حرکت کنید، به سرعت به شهرت و موفقیت دست خواهید یافت.

بطری شماره پنج

شما یک رهبر متولد شده اید. اگر اراده کنید، هزاران نفراز شما پیروی میکنند. برای شما با توانایی و استعداد رهبری مشاغلی در زمینه مدیریت سازمان ها و اداره و کسب و کار خودتان، مناسب است. اگر هنوز نمی توانید به اهدافتان برسید، باید نقاط ضعف و قوت خود را بیشتر بشناسید.

بطری شماره شش

شما در آینده نگری استعداد دارید. این فقط استعداد نیست، بلکه یک هدیه است. در هر شرایطی می توانید به شهود خود کاملاً اعتماد کنید. نکته اصلی این است که یاد بگیرید به ندای درون خود گوش دهید و خود را کاملاً به آن غریزه بسپارید.

منبع: سایت طلا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فال انتخاب کنید یک بطری شما یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی و مواد دور ریختنی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ایده چراغ‌قوه برای نقاشی کودکان (فیلم) مراحل ساخت کاردستی چشم انسان (فیلم) طرز ساخت یک کاردستی زمستانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگاه پرکن مایعات چیست و چند نوع هستند
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • این نشانه ها می گوید فرزند شما استعدادی استثنایی دارد
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • سرو شراب با بطری در سریال پرحاشیه تلویزیون!
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم)
  • شکار دیدنی مار کبرا با بطری
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • نحوه ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی و مواد دور ریختنی (فیلم)