Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان بوشهر رفع تصرف اراضی حریم سواحل استان را مورد اشاره قرار داد و گفت: سال قبل ۵۵ هکتار حریم سواحل استان بوشهر رفع تصرف و آزادسازی شد و در اختیار مردم قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی جمادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه توسعه عدالت در جامعه را یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضا دانست و اظهار داشت: جلوگیری از اطاله دادرسی به‌عنوان یکی از شاخص‌های موفقیت دستگاه قضایی است که در این راستا در دادگستری استان بوشهر موفقیت‌های مهمی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد پرونده‌های ورودی به دستگاه قضا استان بوشهر در سال گذشته را 227 هزار و 819 فقره دانست و تصریح کرد: در این مدت 233 هزار و 977 فقره پرونده مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از  رسیدگی به پرونده‌ها در شورای حل اختلاف استان خبر داد و بیان کرد: بیش از 41 هزار پرونده در شورای حل اختلاف رسیدگی شده است.

جمادی با اشاره به توسعه فرهنگ صلح و سازش در رسیدگی به پرونده‌های قضایی و کیفری تصریح کرد بیش از 30 درصد از پرونده‌های شورای حل اختلاف استان بوشهر منجر به صبح و سازش و مختومه می‌شود و در این راستا سال گذشته 27 محکوم به قصاص نفس با تلاش شورای حل اختلاف، معتمدین و رضایت اولیای دم از دار مجازات نجات یافته‌اند.

وی مبارزه با مفاسد اقتصادی و متجاوزان به حقوق بیت‌المال را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این زمینه سال قبل 55 هکتار سواحل استان بوشهر رفع تصرف و آزادسازی شد و در اختیار مردم قرار گرفت.

30 درصد از پرونده‌های قضایی استان بوشهر منجر به صلح و سازش می‌شودائمه جمعه استان تهران: دستگاه قضایی جایگاه مطلوب و در تراز گام دوم انقلاب اسلامی را اجرایی کندورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی استان کرمان 13 درصد افزایش داشته است

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از آزادسازی یک‌هزار و 487 هکتار اراضی بیت‌المال خبر داد و بیان کرد: سال قبل 433 مورد ساخت و ساز غیرمجاز قلع و قمع شد.

جمادی صدور سند مالکیت برای 98 درصد اراضی ملی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: با اجرا طرح کاداستر اسناد ثبتی در اراضی مختلف صادر شده است.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری استان بوشهر استان بوشهر رفع تصرف شورای حل اختلاف سواحل استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ

هوشنگ میرزایی گفت: این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال روز گذشته در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش چندار شهرستان ساوجبلاغ آزاد سازی و به عرصه تولید بازگشت.

وی اظهار کرد: آزاد سازی این اراضی در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شد.

میرزایی گفت: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به تعداد ۱۰۹ مورد به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر ، بناهای غیر مجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ متر مربع ، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ ، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدودیک هزارو ۹۵۰ مربع ، استخر ۲ مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق ۲ مورد به مساحت ۳۰ متر مربع تخریب و رفع اثر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • آزادسازی ۷۳ هکتار اراضی کشاورزی در ساوجبلاغ
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم