Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب ملایر با تاکید بر اینکه ملایر از حیص برخورد با محتکران و متخلفان وضعیت آبرومندی داشت، گفت: در حوزه احتکار کالاهای اساسی و گران فروشی، مغازه افراد بسیاری پلمپ و اقلام قابل توجهی کشف و بین عموم مردم توزیع شد.

به گزارش ایسنا، مسلم سلگی سوم تیر ماه در خطبه های پیش از نماز جمعه ملایر ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به همه عدالت خواهان و عدالت پیشگان اظهار کرد: دستگاه قضایی با توجه به محدودیت در اطلاع رسانی همواره در آماج بدبینی ها و سوء ظن ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلگی ابراز امیدواری کرد: همانطور که تاکنون همکاران قضایی در احقاق حق به شایعات بی توجه بوده و مدار قانون را مورد توجه قرار دادند،  به این مسیر ادامه دهند.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی و مرخصی برای یک قاضی معنا ندارد، گفت: فشارهای اقتصادی، فرهنگی و تحریم ها بر دستگاه قضایی نیز اثر گذاشته و سرریز پرونده های کلان است.

سلگی در ادامه به صدور دستورات قاطع از طرف دستگاه قضایی و دادستانی شهرستان در مورد احتکار کالاهای اساسی و گران فروشی ها اشاره و بیان کرد: مغازه افراد بسیاری در این خصوص پلمب و اقلام قابل توجهی کشف و بین عموم مردم توزیع شد.

دادستان عمومی و انقلاب با تاکید براینکه خوشبختانه ملایر از حیص برخورد با محتکران و متخلفان وضعیت آبرومندی داشت، افزود: در خصوص افزایش نرخ اجاره بهاء نیز پس از تاکیدات امام جمعه ملایر، سقف افزایش اجاره بها مسکن 15 درصد اعلام شد.

وی با بیان اینکه با بنگاه های مشاورین املاک که تحت نظارت حاکمیت هستند، در صورت عدم رعایت قانون به شدت برخورد می شود، خاطرنشان کرد: اگر افرادی مایل باشند که قراردادهای خود را طور دیگری تنظیم کنند، مختار بوده و دستگاه قضا در این خصوص حق دخالت ندارد.

سلگی در ادامه به سرقت محصولات باغی اشاره و مطرح کرد: میزان کم از کشفیات محصولات باغی نشان می دهد از مسیر درستی به دست فروشنده نرسیده و طبیعتا محصول ناشی از سرقت است.

وی با بیان اینکه در این راستا مغازه های بسیاری طی سال های گذشته پلمپ شد، تاکید کرد: امسال نیز به روال سال های گذشته با سارقان محصولات باغی برخورد خواهد شد.

سلگی ضمن تقدیر از رییس اداره اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان در مورد کشف شبکه اخلال در حوزه آرد و نان، تصریح کرد: پرونده های دیگری نیز در دست رسیدگی است که در صورت تکمیل به استحضار عموم مردم می رسد.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر همچنین به اراذل اوباش، مزاحمان نوامیس و بانوان، توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر و تبهکاران قاچاق اسلحه تذکر جدی داد و گفت: دادستانی بعنوان مدعی العموم هیچ مماشاتی با این افراد نخواهد داشت.

سلگی در بخش دیگری با بیان اینکه آن چه همواره با شنیدن نام شهید بهشتی به ذهن خطور می کند، مظلومیت فراوان او است، گفت: آلمانی بودن همسر، معرفی او در ردیف یک راهب مسیحی، انحصار طلبی و تند خو بودن از جمله شایعاتی بود که اوایل انقلاب به شهید بهشتی نسبت می دادند.

وی به فرمایشات امام خمینی(ره) در مورد شهید بهشتی اشاره و مطرح کرد: امام فرمودند که من از شهادت آیت الله بهشتی ناراحت نیستم، آنچه مرا ناراحت می کند مظلومیت او است.

سلگی با بیان اینکه وقتی از شهید بهشتی خواستند در مقابل این آماج و حملات از خود دفاع کرده و بیانیه صادر کند، افزود: شهید بهشتی در پاسخ گفت که فرصت خدمت به مردم بسیار اندک بوده و باید از آن برای خدمت گزاری استفاده کرد.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر یادآور شد: ما نیز همچون شهید بهشتی به دنبال پاسخ به حواشی نیستیم و وقت خود را صرف احقاق حق خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نماز جمعه دادستان عمومي و انقلاب هفته قوه قضاییه احتکار کالای اساسی دادستان عمومی و انقلاب شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب

ضرغامی با انتشار عکسی از علی مطهری در کنار مادرش، به سالگرد شهید مطهری واکنش نشان داد.

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره سالگرد شهادت شهید مطهری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏سالگرد مطهری به سکوت گذشت

‏مطهری اثر خنثی ندارد، همه‌اش نیاز روز است.

‏به همین دلیل دائما درحال مطالعه و تحقیق بود، تا حرف سبک نزند، می‌گفت اساس دین «محبت» است.

‏ «هل الدین الاالحب».

‏امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمیشناسند!

‏گسل، عمیق است.

دیگر خبرها

  • ملایر پنج روز دیگر میزبان دور دوم انتخابات مجلس
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم