Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@18:06:55 GMT

بیش از گذشته به سیره شهید بهشتی نیازمندیم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۴۷۶۵

بیش از گذشته به سیره شهید بهشتی نیازمندیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز  جمعه در مصلی امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: امروزه بیش از گذشته به سیره شهید بهشتی نیازمندیم  و اگر قرار است به  اصالت‌ها خود وفادار بوده و جوانه‌های ما دارای ریشه محکم باشند می بایست سیره شهید بهشتی در جامعه ترویج پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از زحمات مسئولان گذشته دادگستری شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: تغییرات دادگستری در شهرستان گنبدکاووس با انتصاب خوب و به‌جا رئیس دادگستری و دادستان سبب تحرک جدید و نشاط در عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد در شهرستان شده و باید دادستان محور مطالبات حقوق عامه باشد.
امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: احقاق حقوق عامه، امنیت مردم و جامعه و عدالت گستری از جمله محورهای اصلی فعالیت های قوه قضائیه است.

وی درباره وضعیت ترکیه ابراز کرد: ادغان نظام ریاستی در پیش گرفته و این نظام این فرصت را خود به خود این فرصت را داده و وضعیت این کشور را بهم ریخته به گونه‌ای که مشکلات اقتصادی و تورم در این کشور به حدود ۷۰ درصد رسیده است.

ترابی سفر رئیس جمهور به قزاقستان را فرصت خوبی دانسته و ادامه داد: تفاهم همکاری و فضایی برای ارتباط با آسیای میانه فرصت‌های خوبی برای کشور ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: سفر وزیر خارجه به کشور پیامدهای راهبردی تاثیرگذار داشته با توجه به اینکه تعرفه واردات از روسیه برداشته شده ایران را تبدیل به خزانه‌ای از غلات خواهد کرد.

امام جمعه گنبدکاووس بیان کرد: دعوت رسمی رئیس جمهور چین از رئیس جمهور ایران که در آن کشورهای مانند چین، هندوستان، روسیه و کشورهای افریقایی که نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند باعث ایجاد فضای خوب در بازارهای جهانی برای ایران خواهد شد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748238

دیگر خبرها

  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول