Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:21:02 GMT

«مهاجران» نباید از دید مسئولین دور بماند

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۴۹۶۴

«مهاجران» نباید از دید مسئولین دور بماند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی عالمی جمعه در دیدار با فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: شهر مهاجران نباید از دید مسئولین دور بماند.

امام جمعه شهر مهاجران تصریح کرد: برای دستیابی به حل مشکلات شهر در کنار مسئولین شهرستان، از هیچ‌گونه تلاشی مضایقه نخواهیم کرد.

در ادامه، فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه با جدیت پیگیر رفع مشکلات اساسی این شهر هستیم، عنوان کرد: معتقدم بازدید مسئولین از شهرها و نقاطی که با مرکز شهرستان فاصله دارند باید بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح اله نباتی خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی بین مسئولین شهر موجب تسریع روند برنامه‌ها و خدمت مناسب به مردم می‌شود.

وی یادآور شد: باید از نهایت امکانات و ظرفیت‌های موجود برای حل مطالبات مردم بهره جست و برای این مهم هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست.

کد خبر 5522408

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بهار فرمانداری بهار همدان بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه اردبیل خراسان رضوی آمار کرونا سفر استانی قوه قضاییه سنندج مشهد هفته قوه قضاییه بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • کشف جسد جوان غرق شده پس از ۶ روز در خوزستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است