Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا ترابی گفت: صبح امروز در راستای اجرای مفاد اساسنامه مدارس نمونه دولتی مصوب هشتصد و چهل و هفتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه (دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی) در حوزه‌های امتحانی برگزار شد.

او می‌گوید: قریب به ۱۶ هزار نفر دانش آموز در کل استان در این آزمون شرکت کردندو یک هزار و ۶۰۰ دانش آموز در ۷ حوزه امتحانی ناحیه یک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان، در ناحیه یک کرمان ۳ حوزه امتحانی پسرانه داشتیم که ۶۹۲ دانش آموز پسر در این حوزه‌ها امتحان دادند.

او از استقبال بیشتر دانش آموزان دختر در آزمون‌های ورودی مدارس خاص خبر داد و گفت: ۹۱۱ دانش آموز دختر در ۴ حوزه امتحانی ناحیه یک با یکدیگر رقابت کردند که نسبت به دانش آموزان پسر ۲۱۹ نفر بیشتر شرکت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش نمونه دولتی نمونه دولتی دانش آموز ناحیه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر

به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز ملی کار و کارگر، جشن خانوادگی کارگران شهرداری شهرکرد در سالن ایثار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

در این مراسم از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد با اهدای لوح سپاس، شاخه گل و هدیه تجلیل بعمل آمد.

سید مجتبی نوربخش در حوزه آتش نشانی، مهراب امانی، محسن فتاحی، حبیب الله شریف پور و احمد رئیسی در حوزه فضای سبز، حامد میرزایی در حوزه فرهنگی، معصومه حمزه و رضا گرجی در حوزه آرامستان، مهدی آزاد در حوزه ساماندهی مشاغل، جواد نادری در حوزه فناوری اطلاعات، حمیدرضا مردانی و بهمن یادگاری در حوزه حمل و نقل، خلیفه قریشوندی در حوزه شورای شهر، سیدمحسن موسوی در حوزه ترمینال، احمد همتیان و ولی الله اسدی در شهرداری، عباس هاشمی در حوزه نقلیه و موتوری، سیدمهدی حسینی در حوزه نگهبانی، علیرضا میرزاخانی و اسکندر قلی پور در ناحیه ۲، فرهاد اشرفی و داود محمودی در ناحیه ۳، مرتضی سلیمی و محمد امانی در ناحیه ۴ و نورالله قاسمی و سجاد قنبری در ناحیه ۱ و اسماعیل اسدی در حوره پسماند تجلیل شدند.

عکاس: بهروز محمدپور و امیرحسین یادگاری

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه شهرداری شهرکرد + تصاویر
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟