Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان گیلانی تیم ملی با اعضای تیم سابق خود دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ با پیگیری روابط عمومی باشگاه داماش، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی و لژیونر اروپایی پرورش‌یافته در مکتب لاجوردی‌پوشان ظهر جمعه با حضور در جمع اعضای باشگاه داماش گیلان برای ساعاتی با کادر مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان تیم سابقش هم صحبت شد و به پتانسیل بالای این تیم برای بازگشت به جایگاه واقعی‌اش تاکید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیش از این هم علیرضا جهانبخش در تمرینات داماش حضور پیدا کرده بود و اکنون هم با استقبال از پیشنهاد حضور در جمع داماشی‌ها موجب بالا رفتن روحیه تیمی لاجوردی‌پوشان شهرباران در کورس صعود به لیگ دو شد.

 در حاشیه این مراسم یک تابلو به رسم یادبود توسط داریوش نصیری مالک باشگاه داماش به کاپیتان گیلانی تیم‌ملی ایران تقدیم شد.

 لازم به ذکر است، “علیرضا جهانبخش جیرنده” فوتبال خود را به صورت آکادمیک و حرفه‌ای از داماش گیلان آغاز کرد و در اتفاقی بی‌نظیر در فوتبال ایران از یک تیم شهرستانی به صورت مستقیم به سطح اول فوتبال اروپا ترانسفر شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش باشگاه داماش کاپیتان گیلانی تیم ملی باشگاه داماش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟