Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباسقلی زاده گفت:رزمایش الی بیت المقدس ۲ روزه در چهار محور «دفاع از کوی و برزن»، «امداد و نجات»، «مقابله با ناآرامی ها» و «کمین و ضد کمین» با موفقیت برگزار شد و بسیجیان حاضر در رزمایش با ضریب حضور بالای ۹۰ درصد تمرین‌های لازم را پشت سر گذاشتند.

برگزاری این رزمایش با هدف حفظ آمادگی برای دفاع از انقلاب اسلامی و اجرای ماموریت‌های دفاعی امنیتی و امدادی و همچنین آمادگی تمام قشر‌های جامعه به خصوص بسیجیان خواهر و برادر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی با حضور در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: بسیج مظهر حق و اصلی‌ترین ستون نظام هست و افتخار بسیجیان پیمودن راه شهیدان و انبیا‌ی الهی است.

 بسیجیان باید راه و روش باکری ها، تجلایی‌ها و شفیع زاده‌ها را الگوی خود قرار دهند و عهد و پیمان ببندند که راه شهیدان را که راه پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) و ائمه اطهار (علیهم السلام) است تا آخرین نفس ادامه خواهند داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری رزمایش سپاه ناحیه امامت تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • قابل احیا بودن ۱۴ درصد مساحت محوطه ربع رشیدی تبریز
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • تخصیص۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار به طرحهای راه آذربایجان شرقی