Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@05:04:03 GMT

پاسور تیم ملی ایران: تجربه به کمک برزیل آمد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۵۸۷۹

پاسور تیم ملی ایران: تجربه به کمک برزیل آمد

پاسور تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که بازیکنان قدرتی برزیل واقعا عالی کار کردند، گفت: تجربه برزیلی‌ها به کمک‌شان آمد و آنها موفق به شکست ایران شدند.

به گزارش ایسنا، "محمدطاهر وادی" پس از شکست سه بر صفر ایران برابر برزیل در چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها ضمن بیان این مطلب افزود: رفته بودیم بازی خوبی از خود مقابل برزیل به نمایش بگذاریم و تمام تلاش خود را کردیم، اما اینگونه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در ست‌های اول و دوم بازیکنان ایران سنگ تمام گذاشتند در لحظاتی از بازی هم تیم برتر میدان بودیم اما تجربه آن‌ها (برزیلی‌ها) به کمک‌شان آمد و قدرتی زن هایشان نیز واقعا عالی بازی کردند و توانستند تیم ایران را شکست دهند.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره داروی این دیدار گفت: داور اشتباهاتی داشت اما نمی‌توان پس از باخت از اشتباه داوری حرف زد. به تیم برزیل تبریک می‌گویم، آن‌ها خیلی بهتر از ما بازی کردند.

او درباره آخرین دیدار ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها که فردا (شنبه چهارم تیر) مقابل کانادا برگزار خواهد شد، گفت: برای ریکاوری می‌رویم و ان شاءالله پرقدرت‌تر از این بازی برای مسابقه با کانادا آماده می‌شویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف پاری سن ژرمن رفت و با گل متس هوملس نتیجه 1-0 برنده شد.

دورتموند که در بازی رفت هم به لطف گل نیکلاس فولکروگ با نتیجه 1-0 برنده شده بود، در مجموع 2-0 برنده‌ شد و به فینال چمپیونزلیگ صعود کرد.

تیم آلمانی اکنون منتظر نتیجه بازی امشب(چهارشنبه) بین تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در با سانتیاگو برنابئو خواهد بود تا تکلیف دیگر فینالیست مشخص شود. دورتموند مطمئنا از صعود به فینال از جنبه‌های مختلف هیجان زده است.

این باشگاه پس از مدت‌ها دوباره فینال چمپیونزلیگ را تجربه می‌کند. آخرین تجربه دورتموند به سال ۲۰۱۳ برمی‌گردد که در یک فینال تمام آلمانی بازی کرد و حریف بایرن مونیخ بود.

دورتموند در آن بازی به میزبانی ورزشگاه ومبلی با نتیجه 2-1 مقابل بایرن شکست خورد و به جام نرسید. از فینال مذکور که دورتموند بیش از 10 سال است آن را تجربه نکرده، در حال حاضر متس هوملس و مارکو رویس در ترکیب زنبورها حضور دارند.

این تیم آلمانی باید بعد از مدت‌ها فینال لیگ قهرمانان اروپا را دوباره در ورزشگاه ومبلی تجربه کند و منتظر نتیجه بازی رئال و بایرن که هفته گذشته به تساوی 2-2 رسیده بودند، می‌ماند.

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی در برزیل و توصیه‌هایی برای ایران
  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • اتکا به صنایع منبع محور، عامل کاهش تاب آوری در مقابل شوک‌های خارجی
  • «آلوز» به صدر برگشت/ تلاش هافبک پرتغالی برای رسیدن به رکورد گذشته
  • بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی
  • چرا تجربه شکست خورده را تکرار می‌کنید؟
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!