Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رجب‌زاده، مربی فصل گذشته قشقایی و کاپیتان پیشین فجر سپاسی شیراز با مدیران این تیم به توافق رسید.

این مربی با عقد قراردادی یک ساله به جمع فجری‌ها اضافه شد تا این تیم را در فصل پیش‌رو در لیگ دسته یک هدایت کند.

مهدی رجب زاده ۴۱ ساله و متولد شهرستان کازرون است. او فوتبال خود را باشگاه جم شیراز آغاز کرد و در سال ۷۸ با پیراهن فجرشهیدسپاسی نخستین بار حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را تجربه کرد و در اوایل دهه هشتاد راهی ذوب آهن اصفهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجب زاده در سال ۱۳۹۰ بار دیگر به فجر پیوست و با گل‌های حساسی که به ثمر رساند، مانع سقوط این تیم شد و یک سال بعد دوباره به ذوب آهن برگشت و تا پایان دوران فوتبالش در سال ۹۷ در این تیم اصفهانی ماند و پس از آن نیز مدتی به عنوان کمک مربی در این تیم فعالیت کرد.

در سال ۱۴۰۰ مهدی رجب زاده به عنوان سرمربی تیم قشقایی شیراز انتخاب شد و با کسب نتایجی فراتر از انتظار، در مقطعی این تیم را در صدر جدول لیگ دسته اول قرار داد، اما پیش از پایان نیم فصل نخست، به دلیل شرایط حاکم بر این تیم، از سمت خود کناره گیری کرد.

در کارنامه مهدی رجب زاده ۳۶ بازی و ۵ گل ملی نیز دیده می‌شود.

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز که فصل گذشته با کسب نتایجی ضعیف در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت، از اواسط مردادماه مسابقات فصل جدید را در لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر سپاسی مهدی رجب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس