Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با حضور در مقابل سفارت افغانستان و روشن کردن شمع، با بازماندگان زلزله اخیر در این کشور ابراز همدردی کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران با حضور در مقابل سفارت افغانستان، با مردم زلزله زده و بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان در این تجمع که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ برگزار شد با روشن کردن شمع یاد جان باختگان زلزله افغانستان را گرامی داشتند. 

در این مراسم و در جمع دانشجویان ایرانی، تعدادی از دانشجویان و اتباع افغانستانی مقیم ایران نیز حضور داشتنند.

گفتنی است جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی و تشکل‌های دانشگاهی انقلابی کشورمان نیز با جمع آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به افغانستان به کمک آسیب دیدگان افغانستانی شتافته‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایران و افغانستان دانشجویان ایرانی زلزله افغانستان ابراز همدردی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • ابراز همدردی خبرنگار ایران اینترنشنال با غم و اندوه صهیونیست‌ها
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • یولیا زوتوا: عروس ایرانی ها شدم و بسیار خوش شانس هستم
  • افزایش تعاملات دوجانبه کابل و آستانه