Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود از چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۸ به مصاف تیم برزیل رفت و با حساب سه بر صفر (۳۰ بر ۲۸، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹) شکست خورد. این چهارمین شکست ایران در مجوع هفت مسابقه‌ای است که در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ انجام داده است.  

ست اول مسابقه پایاپای پیش رفت اما ایران پس از اینکه بازی را در امتیاز ۱۵ به تسای کشاند، عملکرد بهتری داشت و ۱۹ بر ۱۵ از حریف خود پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بازی ۲۰ بر ۱۹ به سود ایران پیگیری می‌شد، حضرت‌پور لیبرو تیم ایران احساس ناراحتی کرد که بازی متوقف و توسط پزشک تیم معاینه شد. وقتی تیم‌ها در امتیاز ۲۶ مساوی شدند، آلن سوزا بازیکن برزیل در منطقه سرویس قرار گرفت، دچار گرفتگی عضله شد و از زمین بیرون رفت. در نهایت این رقابت نزدیک ۳۰ بر ۲۸ به سود برزیل تمام شد.   

رقابت در ست دوم نزدیک‌تر بود اما در دقایقی از بازی ایران پیش افتاد که برزیل این اختلاف دو امتیازی را جبران کرد و ست دوم را هم ۲۵ بر ۲۳ با یپروزی به پایان رساند. برزیل در ست سوم تیم برتر میدان بود و از ابتدا اختلاف امتیاز خود را با ایران زیاد کرد. این اختلاف امتیاز در ادامه هم حفظ شد و در نهایت برزیل ۲۵ بر ۱۹ برنده شد.  

امیرحسین توخته، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور ترکیب ابتدایی تیم ایران در این بازی بود.  

تیم ایران شب گذشته مقابل آمریکا سه بر صفر پیروز شد و اولین شکست این تیم در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ را رقم زد.  

ملی‌پوشان ایران در آخرین دیدار خود از هفته دوم مسابقات شنبه، چهارم تیر ماه ساعت ۱۵ به مصاف کانادا می‌روند.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد کاظمی حسین طائب تیم ملی والیبال والیبال ایران لیگ ملت های والیبال محمد کاظمی حسین طائب لیگ ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند

در فصل گذشته لیگ برتر والیبال، تیم سایپا یکی از تیم‌هایی بود که باید به دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد. این تیم که در دور گروهی در انتهای جدول قرار گرفته بود در مرحله پلی‌اوت با شکست مقابل مس رفسنجان عملا باید راهی لیگ دسته اول می‌شد، اما با خرید امتیاز تیم لیگ برتری هورسان فصل آینده هم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

هورسان در فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی روبرو بود، اما آرش صادقیانی هر طور بود این تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و با توجه به انتقال امتیاز این تیم به سایپا از فصل آینده تیمی به نام هورسان در لیگ برتر حضور نخواهد داشت.

اتفاق عجیب اینکه سایپایی‌ها دو فصل پیش هم به همین شکل لیگ برتری ماندند. آنها در آن زمان امتیاز تیم سپاهان را خریدند تا فصل گذشته هم در لیگ برتر باشند. با این شرایط آنها هر سال بار هر نتیجه‌ای خودشان را لیگ برتری قلمداد می‌کنند؛ چرا که دیگر خبری از سقوط به دسته اول نیست.

در چنین شرایطی ذات مسابقات لیگ که برد و باخت است زیر سوال می‌رود و هر تیمی که بتواند امتیاز یک تیم دیگر را بخرد حتی در صورت شکست در همه بازی‌هایش باز هم لیگ برتری می‌ماند. فدراسیون والیبال باید برای این مسئله راه‌حلی بیندیشد. اینکه امتیاز تیم‌ها دارای ارزش مالی شده اتفاق بدی نیست، اما باید تدبیری اندیشیده شود تا تیم‌هایی که سقوط می‌کنند نتوانند با خرید امتیاز، لیگ برتری بمانند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال