Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور 386 تکواندوکار از 34 کشور از امروز (جمعه 6 تیر ماه) به مدت 4 روز و به میزبانی کره جنوبی در سالن «هوبان» شهر چانچئون برگزار شد.

 

 

در بخش مردان دانیال بزرگی از بندپی شهرستان بابل از توابع مازندران در وزن 68- کیلوگرم پیشقراول تیم ملی کشورمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگی بعد از شکوفایی و اثبات خود در 2 دوره رقابت‌های بین المللی که در تهران برگزار شد اولین تجربه خود برای بازیهای خارج از ایران را با طعم قهرمانی آسیا چشید.

پیکاری در بین نام‌آوران جهان و المپیک که برای کسب امتیازات جا مانده خود را به بازی‌های قاره کهن رساندند، جدول بازیهای بزرگی خود گواه بر راه سخت پیش روی او بود، اولین بازی با ژانگ این سوک تکواندوکاری از کشور کره جنوبی دارنده مدال طلا قهرمانی آسیا 2002 و مدال طلا مسابقات یونیورسیاد 2002 و چندین حضور در رقابتهای تیمی جهانی را بردی مقتدرانه از پیش رو برداشت.

و در بازی بعدی حسین لطفی از افغانستان ( 2 بر یک در راند شماری) پیروز شد به مرحله نیمه نهایی رسید. تکوانوکار مازندرانی جویای نام در شیاپ‌جانگ آسیایی در مرحله نیمه نهایی مقابل اولوگ‌بک رشیدوف از ازبکستان و قهرمان المپیک قرار گرفت و با وجود تمام تلاشش مقابل تجربه رشیدوف بازی را با نتیجه (2 بر یک در راند شماری) واگذار کرد نهایتا توانست مدال برنز این رقابت ها را از آن خود کند.

*شیدایی به برنز قهرمانی آسیا رسید ؛ 2 برنز حاصل تلاش مازنیها در روز نخست

زهرا شیدایی دختر جویباری اهل مازندران به نشان برنز بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید.

 

 

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور 386 تکواندوکار از 34 کشوراز امروز (جمعه 6 تیر ماه) به مدت 4 روز و به میزبانی کره جنوبی در سالن «هوبان» شهر چانچئون برگزار شد.

زهرا شیدایی نماینده وزن 57- کیلوگرم، دختر لقب گرفته به جان سخت شمالی که برای اولین بار پس از پشت سر گذاشتن آسیبهای پی در پی و عزمی راسخ برای پوشیدن لباس تیم ملی به قهرمانی آسیا اعزام شد، بر سکوی سوم آسیایی ایستاد‌

شیدایی پس از یک دور استراحت، در گام بعدی توانست در دیدار اول خود برابر یاسین یارا محمد از اردن (2 بر صفر در راند شماری) به برتری برسد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ملی پوش مازندرانی در وزن 57- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی برابر «لو زونگشی» قهرمان جهان و گرندپری و از عنوان داران تکواندو دنیا حریفی از کشور چین (2 بر صفر در راند شماری) متوقف شد و به مدال برنز بسنده کرد.

 

 

گفتنی است، مازندران با هفت نماینده در این رویداد آسیایی حضور دارد که به 2 مدال برنز پومسه و دو مدال برنز کیوروگی رسیدند و عاشورزاده، نادعلیان و پوراسماعیل دیگر نمایندگان استان در روزهای آتی هستند.

انتهای پیام /۸۶۰۵۹/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: تکواندو زهرا شیدایی مدال تکواندوکاران مرحله نیمه نهایی دوره رقابت راند شماری قهرمانی آسیا مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد