Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته خبری ایرنا در دومین روز تیرماه به سقوط ۲ پله‌ای شاگردان اسکوچیچ از رنکینگ فیفا، حذف علی مرادی از انتخابات فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری و اخبار جذاب دیگر ورزشی اختصاص دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، بسته ورزشی سومین روز از تیرماه به شرح زیر است:

مدیرعامل شهرخودرو: علاوه بر طلب سه میلیارد تومانی از پرسپولیس، جریمه دیرکرد را هم می‌خواهیم

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو مشهد گفت: بابت انتقال «یحیی گل‌محمدی» به پرسپولیس، سه میلیارد تومان به علاوه پنج میلیارد تومان جریمه دیرکرد از سرخپوشان طلب داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح سخنان «اسماعیل حیدرپور» را اینجا بخوانید.

نبی: پس از جام جهانی ۲۰۱۴ مسئولان وزارت ورزش دستور به برکناری کی‌روش دادند

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال درباره دستور مسوولین وقت وزارت ورزش و جوانان برای برکناری «کارلوس کی‌روش» از سرمربیگری تیم ملی، پس از جام جهانی 2014 برزیل افشاگردی کرد. گفته‌های «مهدی محمدنبی» را اینجا بخوانید.

شکایت فدراسیون فوتبال از عضو هیات مدیره استقلال

«محمد مومنی» عضو هیات مدیره باشگاه استقلال امروز مدعی شد که برخی باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان به آنها قول حضور در تیم ملی را می‌دهند. سخنان او را می‌توانید اینجا بخوانید. حرف‌های مومنی با واکنش فدراسیون فوتبال مواجه شد که او را به پاسخگویی در کمیته اخلاق فراخواند. خبر شکایت فدراسیون فوتبال را هم اینجا ببینید.

نکونام: با «وریا غفوری» درباره حضور در فولاد حرف زده‌ام

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که برای جذب کاپیتان تیم فوتبال استقلال با او مذاکره کرده است. سخنان «جواد نکونام» را اینجا بخوانید.

یک طلا و ۲ برنز تکواندو ایران در نخستین روز مسابقات قهرمانی آسیا

نمایندگان تکواندو ایران در نخستین روز از مسابقات قهرمانی آسیا به یک مدال طلا و ۲ برنز دست یافتند. خبر ایران اکونومیست درباره عملکرد تکواندوکاران ایران را اینجا بخوانید.

«نبی» در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات ریاست این فدراسیون ثبت نام کند. این خبر را اینجا بخوانید.

سخنگوی استقلال: از انتقال مجیدی هیچ سودی نکردیم

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: بابت انتقال «فرهاد مجیدی» به اتحاد الکلبا امارات هیچ درآمدی به استقلال نرسید. سخنان «فرشید سمیعی» را اینجا بخوانید.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وریا غفوری ، محمد مومنی ، باشگاه پرسپولیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وریا غفوری محمد مومنی باشگاه پرسپولیس اینجا بخوانید فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است

 مصطفی زارعی مدیر صدور مجوز باشگاهی درباره سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا گفت: سهیمه باشگاه‌های ایرانی برای لیگ نخبگان آسیا در سال جاری قطعا ۲+۱ است. براساس نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای تمامی فدراسیون‌های عضو ارسال شده است، ملاک سهمیه بندی باشگاهی هر کشور برای مسابقات آسیایی در سال ۲۰۲۴، رنکینگ فدراسیون‌ها در سال ۲۰۲۲ است.

او ادامه داد: بر اساس رنکینگ اعلام شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان سال ۲۰۲۲ که در سایت این کنفدراسیون نیز قابل مشاهده است ایران در جایگاه سوم منطقه غرب قرار دارد و بر همین اساس سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ نخبگان دو سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی آف است. ایران یک نماینده نیز در سطح دوم باشگاه‌های آسیا خواهد داشت. نحوه صعود نمایندگان ایران به این مسابقات قبلاً توسط هیات رییسه فدراسیون فوتبال تعیین شده است.

مدیر مجوز باشگاهی ادامه داد: در نامه AFC که روز ۱۵ می ۲۰۲۳ برای فدراسیون‌ها ارسال شده، ملاک انتخاب باشگاه‌ها را در لیگ نخبگان در سال ۲۰۲۲ اعلام کرده است. با مراجعه در سایت AFC رنکنیگ کشور‌های عربستان با ۹۳ امتیاز، ژاپن ۹۱ امتیاز، کره جنوبی با ۸۸ امتیاز، قطر با ۷۵ امتیاز، ایران ۷۲ امتیاز و امارات ۶۴ امتیاز به ترتیب اول تا ششم هستند که بر این اساس سهمیه‌های هر کشور تعیین شده است.

زارعی در پایان گفت: متاسفانه با توجه به نتایجی که باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا که در ۲۰۲۳ به دست آورده اند از یک سو و موفقیت‌های باشگاه‌های امارات، به احتمال بسیار زیاد سهمیه‌های ما برای لیگ نخبگان فصل بعد که از شهریور ۱۴۰۴ آغاز خواهد شد کاهش خواهد یافت احتمالا یک سهمیه مستقیم و یک سهمیه پلی‌آف خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)