Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، مجلس نمایندگان آمریکا قانون نظارت بر بکارگیری سلاح گرم در این کشور را که شامل محدودیت هایی در این خصوص خواهد بود تصویب کرد.

بر اساس این گزارش، این قانون پیش از این توسط مجلس سنا تصویب شده بود و به منظور اجرا به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا ارجاع خواهد شد.

با وجود اینکه محدودیت های مندرج در این قانون ناچیز توصیف شده است اما نخستین نوع خود از سال ۱۹۹۴ برای ساماندهی و کنترل بکارگیری سلاح گرم در آمریکا بشمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از این قانون که از موافقت دو حزب دمکرات و جمهوریخواه برخوردار است جلوگیری از خشونت های ناشی از در اختیار داشتن و بکارگیری سلاح است.

با تصویب این قانون که درپی تیراندازی و خشونت های مرگبار در ایالات متحده آمریکا روی می دهد، بن بست نزدیک به ۳۰ ساله این کشور در زمینه بکارگیری و کنترل سلاح گرم از سوی قانونگذاران آمریکایی شکسته شد.

با توجه به تکرار تیراندازی های دسته جمعی در آمریکا طی سال های اخیر، ساماندهی و کنترل سلاح یک موضوع محوری برای هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه بشمار می رود.

کد خبر 5522604

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا کنگره آمریکا سلاح روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین لبنان ترکیه اتحادیه اروپا عراق سوریه جنگ اوکراین مسکو افغانستان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت

تین نیوز

با اجرای آیین نامه ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی از ۲۵ درصد به 1.5 گواهی اسقاط افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، در ابلاغیه‎ ای از جانب ایران خودرو به نمایندگی های مجاز این شرکت با موضوع «افزایش مبلغ گواهی اسقاط محصولات مونتاژی» گفته شده است که بر اساس مصوبه هئت وزیران و با توجه به ابلاغ و اجرایی شدن آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو، گواهی اسقاط موردنیاز برای شماره گذاری خودروهای مونتاژی شامل خانواده هایما از ۲۵ درصد به 1.5 گواهی اسقاط افزایش یافت. به این ترتیب، قیمت گواهی اسقاط این خودروها معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

در بخش دیگری از این نامه گفته شده است که مبلغ معادل ارزش ریالی روز گواهی اسقاط در سیستم فروش پیاده سازی شده و آیتم ماده 10 قانون ساماندهی خودروهای مونتاژی به مبلغ 525 میلیون ریال رسیده است.

بدیهی است بر اساس قراردادهای فروش پرداخت مابه التفاوت ارزش گواهی اسقاط (الزامات قانونی) برای همه تعهدات الزامی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • عراق قانون مجازات همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان