Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:45:32 GMT

علی قربانی به فولاد خوزستان پیوست

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۶۵۶۱

علی قربانی به فولاد خوزستان پیوست

علی قربانی بازیکن فصل گذشته سومقاییت آذربایجان با قراردادی رسمی به فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان، رسماً از سومین خریدش در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستان رونمایی کرد و بدین ترتیب علی قربانی مهاجم ۳۱ ساله با عقد قراردادی به فولاد خوزستان پیوست.

علی قربانی سابقه بازی در تیم‌های نساجی مازندران، گهر زاگرس، مس سرچشمه، نفت تهران، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، اسپارتاک‌ترناوا اسلواکی و سومقاییت آذربایجان را در کارنامه خود دارد و از فصل آینده به‌مدت دو فصل در لیگ‌برتر فوتبال ایران برای فولاد خوزستان به‌میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل‌توجهی که در خصوص قربانی می‌توان گفت ملیت این بازیکن است، این مهاجم ۳۱ ساله یازدهم مهرماه ۱۳۹۹ برای اولین‌بار به تیم‌ملی آذربایجان دعوت شد چرا که پیش‌تر به‌خاطر دعوت‌نشدن به تیم‌ملی ایران و پیشنهاد آذربایجانی‌ها تغییر ملیت داده بود و هم‌اکنون بازیکن تیم‌ملی آذربایجان است.

قربانی به‌مدت دو فصل در تیم فوتبال سومقاییت توپ می‌زد، در فصل اول خود ۱۸ بازی انجام داد و ۹ گل هم در لیگ‌برتر آذربایجان زد و در فصل گذشته نیز در ۲۳ بازی ۵ بار پایش به گلزنی در لیگ برای سومقاییت باز شد.

کد خبر 583899

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال نقل و انتقالات نقل و انتقالات فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ برتر علی قربانی جمهوری آذربایجان تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال نفت تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فولاد خوزستان علی قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!