Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ورزش وجوانان لرستان گفت : هیات تکواندو یکی از بهترین هیات های استان از لحاظ نظم ، انضباط و رفتار سازمانی مناسب است.

به گزارش خبرگزاری  برنا   از لرستان ؛ سید آرش قیاسیان که  روز جمعه  سوم تیر ماه 1401در خانه تکواندو استان و  محل برگزاری مسابقات قهرمانی  لرستان رده سنی خردسالان و نونهالان پسر حضور یافته بود با تقدیر از فعالیت های هیات تکواندو  در بخش های مختلف ورزشی و فرهنگی  ، اظهار کرد: هیات تکواندو یکی از بهترین هیات ها در استان است که دارای نظم و انضباط و رفتار سازمانی مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 او افزود: همچنین هیات تکواندو  لرستان  در برنامه های رسم جوانمردی و سلام فرمانده   خوش درخشید وباعث آبروی استان شد. سرپرست ورزش وجوانان لرستان گفت: امیدواریم با پشتوانه والدین و اهمیت به ورزش نونهالان باعث رشد و پیشرفت ورزش استان شویم.لازم به ذکر  سید آرش قیاسیان از فعالیت های مختلف هیات تکواندو استان لرستان در بخش ورزشی و فرهنگی تقدیر و لوح قهرمانی به ورزشکاران برتر اهدا کرد.

 انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو هیات تکواندو ورزش وجوانان هیات تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی