Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس جهانی بدمینتون کسب جایزه برترین فدراسیون جهان در موضوع عدالت جنسیتی در مجمع جهانی را حاصل یک چشم انداز و برنامه ریزی درست دانست و گفت: حضور در تهران، برای تدریس دوره مربیگری سطح یک جهانی برای چهارمین نتیجه توجه ویژه رییس فدراسیون به امر آموزش است.

به گزارش ایران اکونومیست،  کمپ تیم های ملی در تهران از امروز میزبان کلاس مربیگری سطح یک جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا پوریا ریاست فدراسیون بدمینتون در آغاز کلاس ضمن خوش آمد گویی به محمد اندی مدرس جهانی بدمینتون و و همچنین مربیانی که از سطح کشور در این دوره شرکت کرده اند، آموزش را یکی از اولویت های فدراسیون بدمینتون دانست و گفت: برگزاری این دوره های مربیگری و همچنین کلاس ها ابزاری برای آموزش درست، به نسل های آینده است.


وی افزود: این چهارمین دوره ای است که در ۸ سال گذشته کلاس مربیگری سطح یک جهانی به میزبانی فدراسیون بدمینتون برگزار می شود و ما امروز نزدیک به ۶۰ مربی با مدرک سطح یک جهانی در سراسر کشور داریم. نیاز امروز ورزش کشور آموزش درست است و بدمینتون امروز مسیر درست را در این زمینه پیموده است.


همچنین محمد اندی ضمن تبریک به پوریا، کسب جایزه برترین فدراسیون جهان در موضوع عدالت جنسیتی در مجمع جهانی را حاصل یک چشم انداز و برنامه ریزی درست دانست و گفت: حضور در تهران، برای تدریس دوره مربیگری سطح یک جهانی برای چهارمین بار را نتیجه پیگیری های ریاست فدراسیون و توجه ویژه وی به امر آموزش است.
 ۱۶ مربی مدعو در آزمون های فنی و زبان نمره قبولی را کسب کردند تا توانستند جواز حضور در این کلاس راه بدست آورند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی بدمینتون زنان ، فدراسیون بدمینتون ، وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی بدمینتون زنان فدراسیون بدمینتون وزارت ورزش و جوانان مربیگری سطح یک جهانی فدراسیون بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم

مدیرعامل آدیداس می‌گوید رقم پیشنهادی نایکی، با سیاست‌های مالی آن‌ها همخوانی نداشته و ندارد. 

مدیرعامل آدیداس، بیورن گولدن، اعلام کرد که این برند آلمانی پس از آن‌که شرکت آمریکایی نایکی با پیشنهادی وسوسه کننده، شراکت ۷۰ ساله‌شان با فدراسیون فوتبال آلمان را به پایان رساند، تصمیم گرفت با پیشنهاد طرف مقابل برای اسپانسری مانشافت مقابله نکند.

طرفداری | به گزارش خبرگزاری رویترز، شرکت نایکی با ارائه پیشنهادی بالاتر از آدیداس، به عنوان تأمین‌کننده رسمی پوشاک تیم ملی آلمان برای فدراسیون فوتبال این کشور (DFB) انتخاب شد و قرار است از سال ۲۰۲۷ تا سال ۲۰۳۴ البسه تمامی تیم‌های ملی آلمان را تأمین کند.

گولدن در پاسخ به سوالی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:

اصلاً ناراحت نیستم. ما شرکتی هستیم که باید هزینه و درآمدمان را متعادل کنیم و مبلغی که در مطبوعات برای پیشنهاد رقیب ما ذکر شده، چیزی نیست که ما حاضر به پرداخت آن باشیم.

گولدن در پاسخ به گزارش‌های رسانه‌ای مبنی بر امضای قرارداد تأمین البسه با لیورپول و گرفتن جای نایکی، گفت که خبری برای اعلام وجود ندارد.

آدیداس، نایکی و سایر برندهای ورزشی دائماً برای عقد قراردادهای تأمین البسه با بهترین و بزرگترین تیم‌های فوتبال رقابت می‌کنند، زیرا فروش پیراهن‌ می‌تواند درآمد آن‌ها را به خصوص در طول مسابقات بزرگ مانند جام جهانی یا یورو افزایش دهد. اما در نهایت، محصولات اصلی مانند کفش، عامل مهم‌تری برای پیشبرد کسب‌وکار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود