Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف از ۲۱ ادریبهشت‌ماه آغاز شده و تا ۳۰ خردادماه تمدید شد، گفت: در این دوره از مسابقات تاکنون ۵۲۰ نفر از فعالان قرآنی کردستان ثبت‌نام کردند.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف آمارگرایی اهمیت چندانی ندارد و بیشتر کیفی برگزار شدن مسابقات در دستور کار اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف از ۲۱ اردیبهشت‌ماه آغاز و تا ۳۰ خردادماه تمدید شده است، گفت: در این دوره از مسابقات ۵۲۰ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به برگزاری مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در تیرماه سال جاری خبر داد و بیان کرد: بخش معارفی این دوره از مسابقات قرآنی نیز مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در سه حوزه امتحانی سنندج، قروه و سقز برگزار خواهد شد، افزود: در صورت افزایش تعداد شرکت‌کنندگان شهرستان مریوان و سروآباد یک حوزه امتحانی در مریوان نیز خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام کاروند به زمان ضبط صدای رشته‌های دعاخوانی، اذان، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اشاره کرد و یادآور شد: اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از ۲۳ مردادماه تا ۳۱ شهریورماه فرصت دارد فایل صوتی شرکت‌کنندگان را به تهران ارسال کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری اوقاف و امور خیریه استان کردستان دوره از مسابقات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست پایان یافت.

در نخستین روز این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» شیر دختر وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب سه نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6098268

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور