Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-شهردار تبریز گفت: با آغاز مدیریت ناحیه‌محوری و مطالعات محله‌محوری در شهرداری تبریز، مطالبات عامه مردم مطرح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، یعقوب هوشیار عصر امروز در جریان دیدار با نخبگان، ائمه جماعات، فرماندهان حوزه‌های بسیج و خانواده‌های معظم شهدا در قالب ششمین قرار خدمت شهرداری، اظهار کرد: در رابطه با موضوعات مختلف اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و فرهنگی پیچیدگی‌های خاصی وجود دارد و امروز که مدیریت شهری و دیگر مدیریت‌ها تلاش دارند امور را به خوبی مدیریت کنند، کار سختی پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل آن هم یک سری مشکلات داخلی و همچنین مشکلاتی است که دشمنان ما ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: در مدیریت شهری الگوی شهر ایده‌آل را معرفی می‌کنیم که حیات طیبه نام دارد و حرکتی تؤامان مادی و معنوی است. حیات طیبه نیاز به شاخص‌هایی دارد و کار سختی نیست. این شاخص ها در نهج البلاغه برای رسیدن به این جامعه آرمانی وجود دارد.
شهردار تبریز عنوان کرد: امروز برای رسیدن به مدیریتی که نامش را حیات طیبه می‌نامیم، فاصله داریم و البته تکلیفی برای ما وجود دارد و باید در قبال رفتارهایی که در جامعه اتفاق می‌افتد، مسئولیت و حساسیت داشته باشیم.
وی افزود: لازمه موفقیت، نگاه و رویکرد روی شاخص‌های خودمان است. در دهه‌های گذشته متاسفانه محوریت امور جامعه از مساجد دور شده است. ما اگر نتوانیم برخی گره‌های زندگی افراد را رفع کنیم، هیچ ارزشی ندارد که در مسند مدیریت باشیم. امیدوارم که این جلسات و ارتباطات، مایه یادگیری، آموزش و حل مشکلاتی باشد که مردم گرفتار آن هستند.

هوشیار تاکید کرد: قبلا هم گفته‌ام که ما سه رکن اساسی داریم که یکی از آنها شهر است. تبریز ظرفیت‌های بزرگی از جمله علما، شهدا، تاریخ، صنعت، هویت و اماکن تاریخی و فرهنگی دارد و از جانب شما نخبگان باید در راستای هویت‌بخشی و معنادار کردن این موضوع در سطح کلان نه تنها در تبریز، تلاش شود.
وی ادامه داد: موضوع دوم بحث شهروندی است. این شهر با شهروند معنی دارد و بدون آن هیچ حرکتی هویت ندارد. در نگاه ما همه شهروندان با ارزش هستند، اما نخبگان پیشران این حرکت هستند. یک شاعر، هنرمند، موسیقی‌دان و ... نخبه‌های عرصه خود هستند و ما نیز دوست داریم نخبگان شهر مطالبه‌گری را از ما آغاز کنند.
شهردار تبریز بیان کرد: رکن سوم شهرداری است که باید با برنامه مدونی وظایف خود را به‌درستی انجام دهد. شهرداری و مدیرانش کارگزار این مردم و پاسخگوی ریال به ریال این بیت‌المال هستند. ما باید به جای مدیریت از بالای جامعه، مدیریت از کف جامعه را آغاز می‌کردیم و در این راستا امیدوارم سال بعد که ناحیه‌محوری را آغاز کردیم و مطالعات محله‌محوری که خواهیم داشت، مطالبات عامه مردم مطرح شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار