Web Analytics Made Easy - Statcounter

کار سعید عزت اللهی در الغرافه به پایان رسید و او هم یکی دیگر از خریدهای استراماچونی بود که از لیست این تیم کنار گذاشته شد. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی پیرامون جذب او توسط دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شنیده شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این درحالی است که عزت اللهی همچنان تحت قرارداد باشگاه دانمارکی است و پرسپولیس یا استقلال تنها به شرطی موفق به جذب او می شوند که مبلغ رضایت نامه اش از سوی این باشگاه دانمارکی سنگین نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است الغرافه برای انتقال ۶ ماهه عزت اللهی ۴۰۰ هزار دلار پرداخت کرد و به همین دلیل کار سرخابی‌ها برای دریافت رضایت نامه یک ساله او بسیار سخت است آن هم در حالی که باشگاه وایله دانمارک تحت هیچ شرایطی راضی به صدور رضایتنامه دائم‌ این بازیکن نیست و به همین دلیل  جذب او سخت و هزینه بر است.

با اینحال عقب ماندن استقلال در نقل و انتقالات از رقیب سنتی، این احتمال را افزایش داده که آجورلو به هر قیمتی که شده، این هافبک ملی‌پوش را جذب کند. 

در این میان اگر مهدی‌پور پیشنهاد رسیده از کشورهای عربی را بپذیرد شاید راهی جز جذب عزت اللهی برای استقلال باقی نماند. آبی‌ها به شدت جای خالی یک بازیساز و هافبک میانی را احساس می‌کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد کاظمی حسین طائب وایله دانمارک سعید عزت اللهی استقلال و پرسپولیس نقل و انتقالات محمد کاظمی حسین طائب عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس

با توجه به نتایج رقم خورده تا امروز در ادواری که تیم فوتبال نساجی مازندران در لیگ برتر حضور داشته این باشگاه هنوز نتوانسته در هیچ یک از رقابت‌های لیگ برتری در تقابل با تیم پرسپولیس برنده زمین مسابقه را ترک کند.

نگاهی به بازی‌های اخیر این دو تیم در لیگ برتر مشخص می‌کند نساجی فقط در ۵ بازی آخرش مقابل استقلال ۱۵ بار دروازه خود را باز شده دیده است. علاوه بر آن، این تیم شمالی پیروزی هنوز نتوانسته طعم شیرین برد مقابل پرسپولیس در لیگ برتر را بچشد.

اما از سوی دیگر ساکت الهامی سرمربی استقلالی تیم نساجی مازندران نیز در تقابل با پرسپولیس یک بار موفق شده در دوران هدایت مس رفسنجان مقابل سرخ های تهرانی این تیم پرطرفدار لیگ برتری را متوقف کند. از این رو شاید بتوان گفت علاوه بر انگیزه‌های زیاد بازیکنان تیم نساجی مازندران برای کسب پیروزی مقابل پرسپولیس ساکت الهامی نیز شخصاً انگیزه‌های زیادی برای کسب موفقیت مقابل شاگردان اوسمار ویرا دارد تا با شکستن طلسم نباختن پرسپولیس مقابل نساجی مازندران خودش را بیش از پیش نزد هواداران نساجی مازندران و البته استقلالی‌ها محبوب کند.

بدون شک آنچه بیش از هر چیز در چنین شرایطی برای تیم استقلال مهم به نظر می‌رسد این است که تیم پرسپولیس در ۵ هفته باقی مانده تا پایان لیگ برتر امتیاز از دست بدهد تا بخت آبی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر شود.

از یاد نبریم که ساکت الهامی در ابتدای فصل جاری لیگ برتر نیز یکی از کاندیداهای سرمربیگری تیم استقلال همراه با محمد ربیعی بود که در نهایت جواد نکونام هدایت تیم استقلال را در دست گرفت.

دیگر خبرها

  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!