Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید جایگاه فعلی ورزش شهرستان بیش از پیش ارتقا پیدا کند، گفت: کشتی استان همدان به نام نهاوند و ملایر ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان،علیرضا شهبازی در آیین استقبال از یونس شفیعی دارنده مدال برنز مسابقات کشتی نوجوانان آسیا که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و فرماندار نهاوند برگزار شد با بیان اینکه افتخارآفرینی شما موجب افتخار کشور و استان همدان است، گفت: مربیان شهرستان نهاوند ظرفیت و توانمندی پرورش ورزشکاران توانمند را در مسابقات مختلف دارند لذا باید تلاش شود این مهم بیش‌ازپیش اشاعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بین اینکه نام پرآوازه ایران اسلامی و شهرستان نهاوند باید در جهان به‌وسیله شما ورزشکاران طنین‌انداز شود، گفت: تحقق این مهم جز با اتحاد، همدلی و هم آوایی شدنی نیست.

وی تصریح کرد: کشتی استان همدان با نام نهاوند و ملایر در کشور شناخته شده است لذا هرآنچه در توان داشته باشیم برای حمایت از جوانان نهاوند و استان بکار خواهیم گرفت.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در راستای حمایت‌های همه‌جانبه از ورزش استان و تعالی جایگاه آن نسبت به گذشته، گفت: امیدواریم یونس شفیعی و ده‌ها کشتی‌گیر ارزنده دیگر در سال‌های آتی و مسابقات آینده در رده‌های مختلف کسب افتخار کنند.

وی افزود: از خانواده ایشان که مسبب رشد و تربیت این ورزشکار شدند کمال تشکر را داریم.

حامی ورزش و ورزشکاران شهرستان نهاوند هستیم

در ادامه نیز ضرغام احمدوند، اظهار کرد: امیدواریم در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی شاهد رشد و توفیق ورزش استان و شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به ورزش و قهرمانان دارند، گفت: ورزش نهاوند لیاقت و توانمندی کسب مدال‌های بیشتری را دارد لذا باید همه مربیان دست‌اندرکاران ورزش شهرستان همه توان خود را در این زمینه بکار بگیرند.

فرماندار نهاوند ضمن قدردانی از تلاش همه مدیران ورزش استان و شهرستان، مربیان زحمتکش، تصریح نرد: امیدواریم با تداوم حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان شاهد درخشش ورزش و ورزشکاران شهرستان در میادین ملی و فراملی باشیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار نهاوند علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی مسابقات کشتی نوجوانان آسیا استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند