Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جودکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموع سرمایه‌گذاری در این طرح‌های تولیدی و صنعتی بیش از ۲۸۴ هزار میلیارد ریال است و در صورت بهره‌برداری کامل، بیش از  ۲۴ هزار فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان‌های ساوه با ۱۶۹ طرح، زرندیه با ۱۴۷ طرح و اراک با ۱۳۰ طرح به ترتیب بیشترین طرح‌های صنعتی نیمه‌ تمام استان مرکزی را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: ۳۲۲ مورد از این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند و حمایت از این عرصه‌های کارآفرین برای تکمیل و راه‌اندازی نهایی در اولویت برنامه‌ها است.

جودکی عنوان کرد : میزان سرمایه‌گذاری در طرح‌های صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان مرکزی ۱۲۵ هزار میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۱۴ هزار و ۳۴۵ فرصت شغلی جدید در نقاط مختلف استان ایجاد می‌شود.

وی حمایت از اشتغال را امری ضروری دانست و بیان کرد: این مهم نیز با جدیت پیگیر می‌شود و امید است در این راستا تعامل و همکاری قابل قبولی از سوی سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط صورت گیرد.

بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط ​​و بزرگ در مناطق مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

استان مرکزی دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین مرکز صنعت کشور است
 

برچسب‌ها واحد تولیدی اراک استان مرکزی افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی اراک استان مرکزی واحد تولیدی اراک استان مرکزی افتتاح طرح استان مرکزی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری