Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: دومین اقدام فراگیر سرویس و بهینه سازی خط فشار متوسط منطقه سنگان در طارم استان قزوین از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ یوسف اینانلو در خصوص این مانور اظهارداشت: دومین اقدام فراگیر سرویس و بهینه سازی خط فشار متوسط سنگان در بخش طارم از صبح امروز شنبه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مانور از ساعت 7 صبح امروز  شنبه چهارم تیرماه آغاز شده و تا ساعت 12 ظهر در روستاهای میرخوند تا ارکن کرد اجرا می شود.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: در اجرای این مانور کاربردی، اقدامات فنی متعددی در دستور کار است که تعویض مقره های فرسوده، اصلاح ارتباطات سست، تعویض تجهیزات معیوب، از قبیل فیوز کات اوت، برقگیرها، تعویض جمپرها و کلمپ ها انجام می شود.

وی اظهارداشت: در اجرای این اقدام فراگیر بیش از 70 نفر از نیروهای فنی شرکت توزیع نیروی برق استان شرکت دارند.

اینانلو بیان کرد: در اجرای این اقدام فراگیر، تعداد 15 اکیپ فنی با بهره گیری از 60 نیروی متخصص، دو اکیپ پشتیبانی با شش نفر و دو اکیپ نظارتی با 4 نفر شرکت کرده اند. 

وی در خصوص اهداف اجرای این مانور نیز تصریح کرد: این اقدام با هدف کاهش خاموشی ها در منطقه طارم و افزایش پایداری شبکه انجام می شود.

این مسئول گفت: امروز شنبه از ساعت 8 صبح تا ساعت 11 ظهر برق تعداد پنج روستای مسیر سنگان قطع خواهد شد تا عملیات تعمیر و بازسازی بدون حادثه انجام شود.

در منطقه طارم بیش از 12 هزار مشترک برق وجود دارد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اقدام فراگیر آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد

وضع پدافند غیرعامل مرکز ذخیره‌سازی گاز سراجه با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز و تیمی متشکل از مدیران و مسئولان اچ‌اس‌ئی و اجرایی وزارت نفت، شرکت ملی گاز، انتقال گاز و مهندسی و توسعه گاز و گروه نفت مرکزی بررسی شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت انتقال گاز ایران، مهدی زارع، مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز، در ‏این بازدید با ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام‌شده در حوزه پدافند غیرعامل و ایمنی در تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه، با توجه به موقعیت حساس و راهبردی آن گفت: این تأسیسات در فصل‌های سرد سال بخشی از گاز مصرفی استان تهران و شهرهای شمال و شمال شرقی کشور را تأمین می‌کند و در پایداری شبکه انتقال گاز نقشی بسزا دارد.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ‏برای کارکنان، نصب سیستم کولینگ و فومینگ روی مخازن ذخیره‌سازی، روزآمدکردن سیستم‌های اطفا و اعلان حریق و تجهیز دو دستگاه ‏ماشین اطفای حریق، نصب دوربین مداربسته، ارزیابی ریسک امنیتی SVE، مطالعات HAZOP و برگزاری نشست با ‏سازمان‌های متولی استان در این زمینه، ازجمله این ‏اقدام‌هاست.‏

عبدالرحمن کشوری، معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، با ارزیابی و بررسی این اقدام‌ها به‌لحاظ رعایت الزام‌های پدافند غیرعامل در مخازن و تأسیسات ذخیره‌سازی و محیط‌های پیرامونی، از زحمات کارکنان منطقه ۳ عملیات انتقال گاز در ایجاد زیرساخت‌های حوزه ایمنی و پدافند ‏غیرعامل قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • شباهت بی‌نظیر زنبور رباتیک به زنبور واقعی
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • وضع پدافند غیرعامل تأسیسات ذخیره‌سازی گاز سراجه بررسی شد
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند