Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ فوتبال آلمان(BDFL)همه ساله کنگره ای را با حضور مربیان مطرح فوتبال جهان با سرمایه گذاری فدراسیون فوتبال کشور مذکور برگزار می‌کند.

همایش تمرینی مربیان در سال جدید اما به مدت سه روز و از تاریخ بیست و پنج تا بیست و هفت جولای(سه تا پنج مرداد)در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک دورتموند برگزار خواهد شد که مربیان شناخته شده ای چون: ژوزه مورینیو، پپ گواردیولا، آرسن ونگر، یورگن کلوپ و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..در کنگره فوق شرکت خواهند کرد.

بنا به دعوت نامه‌ای که به امضای مارکوس دیپل رسیده است، ساکت الهامی سرمربی هوادار در کنار هاشم خدادادی مربی بدنساز فصل گذشته سپاهان به عنوان مربیان ایرانی سمینار فوق به آلمان سفر خواهند کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین

مقامات امنیتی آلمان که به شدت نگران وقوع ناآرامی‌ها در اعتراضات به مناسبت روز کارگر هستند، هزاران نیروی پلیس را در پایتخت مستقر کرده‌اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه پاسایرنویه پرسه در مطلبی از فراخوان بسیاری از تشکل ها و اتحادیه ها برای برگزاری اعتراضات گسترده به مناسبت اول ماه می (روز کارگر) خبر داده و نوشت: مانند هر سال، پلیس در برلین و هامبورگ با عملیات چالش برانگیزی روبرو می شود.

نهادهای امنیتی در برلین و هامبورگ در حالت آماده باش هستند. انتظار می رود تظاهرات های متعدد دوباره در هر دو شهر در اول ماه مه برگزار شود. تنها در برلین، پلیس اعلام کرد که بیش از 5500 افسر در حال انجام وظیفه دارد، از جمله نیروهایی از سایر ایالت های فدرال هم برای کمک به این شهر اعزام شده‌اند.

عصر روز گذشته اولین راهپیمایی های اعتراضی برگزار شد که عمدتاً توسط گروه های زنان چپ در هر دو شهر سازماندهی شد. در برلین، گاهی اوقات مواد آتش‌زا و تخم‌مرغ در اعتراضاتی در منطقه Friedrichshain پرتاب می‌شد. به گفته سخنگوی پلیس، هیچ افسر پلیس مجروح و هیج معترضی دستگیر نشده است.

تظاهرات سالانه اول ماه مه در پایتخت آلمان هم اعلام شده است که به گفته برگزارکنندگان، این بار نیز از مسیر Sonnenallee در Neukölln برگزار می شود که از جمله به دلیل مغازه ها ورستوران های سبک عربی خود معروف است. به گفته پلیس، این مسیر به طور خاص با توجه به جنگ غزه انتخاب شده است تا هرچه بیشتر تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین را نیز به خود جذب کند.

پلیس برلین امیدوار است که این اعتراضات تا پایان به صورت مسالمت آمیز برگزار شود. اما انتظار ناآرامی هایی را نیز دارد. علاوه بر نیروهای پلیس قوی، وسایل نقلیه پاکسازی، ماشین های آب پاش، یک هلیکوپتر پلیس و تیرهای چراغ برق برای روشن کردن خیابان ها، به ویژه در کروزبرگ و نوکولن، در دسترس قرار گرفته اند. از سال 1987، ناآرامی های مکرر توسط گروه‌های خودمختار چپ، به‌ویژه در کروزبرگ در این روز صورت گرفته است.

همچنین انتظار می‌رود که تظاهرات‌هایی با حضور گروه‌های خودمختار جناح چپ در هامبورگ برگزار شود. از جمله، اتحاد آنارشیستی "1 می سیاه-قرمز" از گروه خودمختار چپ فلور سرخ برای تظاهرات فراخوان داد.

سخنگوی پلیس روز گذشته با اشاره به چندین تظاهرات بزرگ در این شهرها گفت: فردا وضعیت تجمع بسیار پیچیده‌ای داریم.

اتحادیه پلیس اعلام کرد که امسال "موضوعات زیادی" وجود دارد که معترضان می توانند از آنها برای مشروعیت بخشیدن به اقدامات خشونت آمیز استفاده کنند. از جمله، وضعیت غزه و اقدامات مربوط به دستگیری دانیلا کلته، تروریست RAF، نقش مهمی ایفا می کند. سخنگوی پلیس گفت که انتظار می رود تعداد زیادی از تظاهرکنندگان حامی فلسطین نیز در روز چهارشنبه به خیابان ها بیایند.

در بیانیه پلیس آمده است: در صورت نقض محدودیت‌های تجمع و یا ارتکاب جرم، پلیس به طور مستمر و فوری وارد عمل می‌شود. این اقدامات شامل فریاد زدن برخی شعارها، سوزاندن عروسک ها یا پرچم ها و نمایش پرچم انجمن های ممنوعه است. در فراخوان تظاهرات اول ماه مه در شامگاه چهارشنبه، برگزارکنندگان گفتند: از اوکراین، تا یمن و کنگو، تا کردستان و فلسطین - همه جا بمب‌ها بر سر کارگران و فرزندانشان می‌بارد.

"نانسی فایزر"، وزیر کشور فدرال آلمان هم پیش از این نسبت به ناآرامی ها در شهرهای آلمان هشدار داده بود. فایزر به شبکه تحریریه آلمان گفت: اگر شورش، اعمال خشونت آمیز و نفرت از یهودیان در خیابان های ما در حوالی اول ماه مه رخ داد، پلیس باید فوراً اقدام سختی انجام دهد.

نهادهای امنیتی بخصوص نگران جو متشنج ناشی از درگیری های خاورمیانه، به ویژه جنگ در نوار غزه هستند. فایزر گفت: «ما قاطعانه به مخالفت با هرگونه تلاش برای اجرای درگیری‌ها در خاورمیانه در خیابان‌هایمان ادامه خواهیم داد». به گفته وی از آغاز طوفالن الاقصی جنبش مقاومت حماس علیه اسرائیل 159 افسر پلیس تنها در برلین در چنین تظاهراتی مجروح شده‌اند. این مقام آلمانی به صراحت گفت: "ما آن را نمی پذیریم. ما حاکمیت قانون را اجرا خواهیم کرد."

تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمانتشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)