Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی صفدری‌زاده، رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: طی ۴ ماه گذشته بنا به دلایلی از سوی کشور افغانستان درب صادراتی منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود بسته شد.

وی بیان داشت: از همان روزهای آغازین، استاندار در تهران پیگیری‌های زیادی داشتند تا به لطف الهی روز گذشته در دیداری که در بندر ابونصر فراهی در خاک کشور افغانستان داشتیم درب صادرات منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود مجدد بازگشایی می‌شود که با این مهم شاهد توسعه روز افزون صادرات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه با بازگشایی مجدد درب صادرات منطقه ویژه اقتصادی در ماهیرود نه تنها آمار صادرات خراسان‌جنوبی بلکه آمار صادرات کشور هم رشد خواهد داشت، افزود: در راستای توسعه ترانزیت و عبور کالای خارجی از قلمروی کشور، ارسال تمامی محموله‌های عبور خارجی به مقصد افغانستان از طریق مرز ماهیرود بلامانع است.

صفدری‌زاده ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، از اشرفی خواست هرکجا که لازم است راهنمایی‌ها و توصیه‌های لازم را به مجموعه منطقه ویژه اقتصادی استان داشته باشند.

«اشرفی» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی هم در این دیدار ضمن تشکر از مجموعه منطقه ویژه اقتصادی به ویژه ریاست این سازمان که در استان خراسان‌جنوبی سرمایه‌گذاری کردند، از کارآفرینی و اشتغال در این برهه از زمان به عنوان بهترین نیکوترین عمل یاد کرد.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم باید در گام نخست سرمایه‌گذار موجود را حفظ کرد، یادآور شد: سرمایه‌گذاری همیشه همراه با حمایت بوده به عبارتی دیگر شخصی که حاضر است سرمایه‌گذاری کند باید او را حمایت کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه به عقیده بنده سرمایه‌گذاری از جنس حمایت و پستیبانی بوده و باید سرمایه‌گذار را حمایت کرد، گفت: ما هم همه تلاشمان بر این بوده تا جایی که می‌توانیم سرمایه‌گذار ان را حمایت کنیم.

اشرفی ادامه داد: بارها در جلسات مختلف مطرح کردیم که رسانه‌ها باید در جامعه امیدآفرینی کنند در کنار مطالبه‌گری و نقدهایی که مطرح می‌کنند به نقاط مثبت هم بپردازند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: صفدری زاده خراسان جنوبی منطقه ویژه اقتصادی اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری منطقه ویژه اقتصادی سرمایه گذاری خراسان جنوبی درب صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ دهقان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از انباری ۲۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.

وی افزود: ارزش کالای احتکار شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران در این خصوص  یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ دهقان افزود:  متهم دستگیر شده به همراه پرونده  برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی