Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وب سایت zonatecnicafutsal پرتغال اعلام کرد حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که در تیم بنفیکا پرتغال بازی می‌کند، به پالما اسپانیا خواهد رفت.

این سایت نوشت: «طیبی بنفیکا را ترک می‌کند و پالما باید مقصد او باشد. او در سن ۳۳ سالگی و پس از ۴۶ گل با قرمزپوشان، همچنان در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به درخشش خود ادامه خواهد داد چرا که پالما با حضور در فینال لیگ اسپانیا جواز حضور در فینال لیگ اسپانیا را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به نوشته این سایت، «دیگو نونس» برزیلی که در تیم پالما حضور دارد، به بنفیکا نزدیک شده است و به جای طیبی راهی پرتغال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پالما پیش از این مسلم اولادقباد دیگر بازیکن تیم ملی ایران را جذب کرده بود و در صورت جذب طیبی، دو ملی پوش کشورمان در این تیم اسپانیایی که اخیراً سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم کسب کرده است، حضور خواهند داشت.

کد خبر 5522698 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتسال بنفیکا پرتغال پرتغال تیم فوتسال پالما اسپانیا مسلم اولادقباد حسین طیبی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران ریکاردو ساپینتو کشتی آزاد تکواندو مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا لیگ ملت های والیبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا

تیم فوتسال پالما اسپانیا با برتری برابر بارسلونا، برای دومین سال متوالی، قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش ایسنا، در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتسال پالما اسپانیا به مصاف بارسلونا رفت و توانست با نتیجه ۵ بر یک حریفش را شکست دهد و برای دومین سال متوالی، قهرمان اروپا لقب بگیرد.

پالما ابتدا با یک گل عقب افتاد اما در ادامه با توانست دو گل به ثمر برساند و نیمه نخست را برنده به رختکن برود. در نیمه دوم پالما موفق شد ۳ گل را به ثمر برساند تا با پیروزی ۵ بر یک قهرمان اروپا شود.

در این دیدار مسلم اولادقباد برای تیمش دقایقی به میدان رفت اما حسین طیبی این دیدار را به علت مصدومیت از دست داده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا