Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، اعلام مارک زاکربرگ تغییرات فوری کمی در تجربه ایجاد خواهد کرد، اما به‌عنوان تبلیغاتی برای آینده عمل می‌کند.

شور و شوق زاکربرگ برای متاورس واضح بوده و تحت رهبری او، متا ۱۰ میلیارد دلار در شکل‌دادن به متاورس سرمایه‌گذاری کرده است.

با خروج شرلی سندبرگ، تمرکز متا از تبلیغات در فیسبوک به دنیای فراجهانی پر از محصولات دیجیتال برای خرید معطوف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکربرگ در یک پست فیسبوکی نوشت: «ما در حال کار بر روی چیز جدیدی هستیم؛ کیف پولی برای متاورس که به شما امکان می‌دهد به طور ایمن هویت‌تان، آنچه را که دارید و نحوه پرداخت خود را مدیریت کنید.»

او ادامه داد: «در آینده انواع اقلام دیجیتالی وجود خواهد داشت که ممکن است بخواهید بسازید یا بخرید - لباس دیجیتال، هنر، ویدئو، موسیقی، تجربیات، رویدادهای مجازی و موارد دیگر.»

زاکربرگ همچنین می‌خواهد کاربران بتوانند محصولات دیجیتالی‌شان را در پلتفرم‌های متاورس مختلف با خود ببرند. البته زاکربرگ در مورد محصولات و پلتفرم‌هایی صحبت می‌کند که هنوز وجود ندارند.

این شرکت اعتراف می‌کند که کیف پول متا در مراحل ابتدایی خود قرار داشته و ناشناخته‌های فراوانی در مورد اینکه چگونه آنها با این چالش تکنولوژی، اخلاق و جذابیت چگونه برخورد خواهند کرد، وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

متا به تشکیل یک گروه استاندارد برای ایجاد پروتکل اولیه متاورس کمک کرده است. این شرکت همچنین نام «فیسبوک پِی» را به «متا پی» تغییر داد.

Meta Pay دقیقا مانند Facebook Pay عمل می‌کند و در فیسبوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و مسنجر در دسترس است.

این شرکت اخیرا فروشگاهی را افتتاح کرده است که لباس‌های لوکس را به آواتارهای متاورس ارائه می‌دهد و قبل از اعلام برنامه‌هایی برای تاثیر مستقیم بر اقتصاد دیجیتال، زمان کمی برای دیدن میزان اشتیاق کاربران در نظر گرفته است.

کد خبر 685780 برچسب‌ها متاورس خبر مهم ارز دیجیتال اینترنت - فیسبوک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: متاورس خبر مهم ارز دیجیتال اینترنت فیسبوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟

به گزارش همشهری آنلاین، از یک طرف تیک تاک خبر از عملیات انتحاری در بازار آمریکا می‌دهد و پیشروی برند هواوی باعت شده تا جنگ تراشه‌ها بین واشنگتن و پکن بالا بگیرد. شرکت مادر اپلیکیشن تیک‌تاک خبر داده که در در بدترین سناریو، این اپلیکیشن را در آمریکا تعطیل میکند تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشند.

مدیرعامل تیک‌تاک می‌گوید: تصمیم داریم در مبارزه حقوقی علیه قانونی که توسط رئیس جمهور آمریکا امضا شده و برنامه ویدئوی کوتاه محبوب ۱۷۰ میلیون آمریکایی را ممنوع می‌کند، پیروز شویم. از سوی دیگر تحیقیق‌ها نشان می‌دهد: جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کاری است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد.

این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است. خبر دیگر اینکه بنیان‌گذار چینی برند شیائومی خبر داده که بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است. رویترز گزارش داده که این اقدام شیائومی به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

اما به بازار انرژی دنیای نگاه کنید که وزارت اقتصاد روسیه اعلام کرده، صادرات گاز طبیعی مایع این کشور ممکن است در چهار سال آینده، متوقف شود. برخی گزارش‌ها هم حکایت از آن دارد که هیچ کشور غربی مهمی در میان شرکای تجاری اصلی روسیه باقی نمانده و آلمان با مبادلات تجاری 12 میلیارد دلاری، دیگر یکی از پنج کشور برتر جهان نیست و چین، هند قدرت های نوظهور هستند.

کد خبر 847318 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها تکنولوژی (فناوری) تکنولوژی (فناوری) - دیجیتال کامپیوتر - تراشه

دیگر خبرها

  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی