Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@09:23:38 GMT

خراسان رضوی باید حرف اول را در تنیس کشور بزند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۷۹۰۳

خراسان رضوی باید حرف اول را در تنیس کشور بزند

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات تنیس خراسان رضوی گفت: به لحاظ سابقه و تخصص مربیان و امکانات فنی آنقدر خراسان رضوی سطح بالایی دارد که باید حرف اول تنیس کشور را بزنیم.

محمدرضا تدین در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری مجمع سالانه فدراسیون تنیس در مشهد اظهار کرد: تلاش کردیم این مجمع را در مشهد برگزار کنیم؛ در واقع میزبانی مجمع را از فدراسیون گرفتیم، اینگونه نبود که فدراسیون بخواهد این مجمع را در مشهد برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام روسای هیات‌های تنیس کشور میهمان مشهد بودند و با تمام آن‌ها در این مجمع رایزنی‌های لازم را انجام دادیم و به نتایج خوبی نیز رسیدیم.

وی در خصوص وضعیت هیات تنیس خراسان رضوی بیان کرد: هیات تنیس خراسان رضوی یکی از هیات‌های موفق در طول ادوار هیات‌های تنیس خراسان رضوی بوده و در حال حاضر جزو هیات‌های موفق در سطح کشور است. به لحاظ زیرساخت در ۲ سال اخیر عملکرد موفقی داشته‌ایم. در مجموعه ورزشی سجاد سالن تخصصی بدنسازی تنیس و یک فروشگاه تجهیزات تنیس احداث کردیم که اتفاق بزرگی برای ورزشکاران‌ محسوب می‌شود.

رییس هیات تنیس خراسان رضوی ادامه داد: هیات تنیس یک ساختمان قدیمی داشت که آن را نیز بازسازی کردیم. زمین‌های تنیس نیز بهسازی شده و آماده میزبانی از مسابقات است. مسابقات کشوری هزار امتیازی آقایان را در مهر ماه برگزار خواهیم کرد که بالاترین سطح مسابقات کشور محسوب می‌شود.

تدین تصریح کرد: چهار بازیکن ملی پوش در رده بزرگسالان داریم که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند. این اتفاق برای خراسان رضوی بی سابقه است چرا که تاکنون حتی یک بار هم تنیسور خراسانی به تیم ملی بزرگسالان آقایان دعوت نشده بود. در رده‌های سنی پایه نیز در بخش پسران و دختران نمایندگانی در اردوهای تیم ملی داریم اما این‌ها سقف آرزوهای تنیس خراسان رضوی نیست.

وی اضافه کرد: تنیس خراسان رضوی دردانه تنیس کشور است. به لحاظ سابقه و تخصص مربیان و امکانات فنی آنقدر سطح بالایی داریم که باید حرف اول تنیس کشور را بزنیم. اگر در کشور دوم باشیم، باخته‌ایم. امیدوارم بتوانیم با همکاری مربیان و بازیکنان به سطح مطلوب تنیس خراسان رضوی دست پیدا کنیم.

رییس هیات تنیس خراسان رضوی در خصوص مشکلاتی که پیرامون زمین‌های تنیس وجود دارد، گفت: کمبود زمین تنیس مانند کمبود زمین فوتبال و سالن والیبال یکی از مشکلات ورزش کشور است. خوشبختانه وضعیت ما نسبت به سایر هیات‌های تنیس کشور اندکی بهتر است، اما با وضعیت ایده‌آل فاصله زیادی داریم. هشت زمین تنیس در مجموعه سجاد در اختیار هیات تنیس استان قرار دارد؛ بقیه زمین‌های تنیس که تعداد آن‌ها به ۵۰ عدد می‌رسد، در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و هیات روی آن‌ها کنترل خوبی ندارد.

تدین خاطرنشان کرد: یکی از پیشنهادات ما در مجمع فدراسیون تنیس این بود که به عنوان مصوبه فدراسیون، تمام باشگاه‌ها و زمین‌های تنیس هر استان تحت نظر هیات تنیس استان‌ها اداره شوند اما این موضوع هنوز مصوب نشده و به مجمع فوق‌العاده فدراسیون کشیده شد.

وی افزود: مدتی است که زمین‌های ورزشی را مطابق یک قانون به مزایده گذاشته و در اختیار بخش خصوصی می‌گذارند. هر هیاتی می‌تواند در این مزایده‌ها شرکت کند و برنده شود اما با این موضوع مخالفم چرا که اگر قرار است هیات تنیس زمین نداشته باشد، شرایط مانند سوارکاری خواهد شد که اسب ندارد. چه کاری از دست آن هیات برمی‌آید؟ رییسش فقط باید در دفترش بنشیند و کارهای روزمره را انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیات تنیس خراسان رضوی زمین های تنیس تنیس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این همایش گفت: آمار‌های غیر رسمی در کشور نشان می‌دهد سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در کشور انجام می‌شود که بسیار نگران کننده است و لازم است تا همه دستگاه‌ها در این زمینه فعالیت‌های جدی کنند.

ذاکریان افزود: سال ۱۴۰۰ با هدف جلوگیری از سقط عمد جنین موسسه نفس از مشهد شروع به فعالیت کرد و تا الان بیش از ۳۰۰۰ مورد جلوگیری از سقط عمد جنین در کشور توسط این موسسه انجام شده است.

وی بیشترین دلیل سقط عمد در کشور را ناسازگاری زوجین و احساس عدم امنیت عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند