Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:00:33 GMT

۵۵ هکتار از سواحل استان بوشهر رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۱۸۰۰۲

۵۵ هکتار از سواحل استان بوشهر رفع تصرف شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در دستگاه قضائی دنبال می‌شود، کاهش اطاله دادرسی است که تلاش‌های ویژه‌ای در این زمینه انجام شده است.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۲۲۷ هزار و ۸۱۹ فقره پرونده به دستگاه قضا در استان بوشهر وارد شد که ۲۳۳ هزار و ۹۷۷ فقره پرونده مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلع و قمع ۴۳۳ ساخت و ساز غیرمجاز

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تلاش جدی در راستای عقب نشینی از حریم دریا و آزادسازی سواحل خبر داد و بیان کرد: ۵۵ هکتار از سواحل استان بوشهر به نفع مردم رفع تصرف و آزادسازی شد.

وی از قلع و قمع ۴۳۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در استان بوشهر طی سال گذشته خبر داد و افزود: هزار و ۴۸۷ هکتار اراضی ملی در این استان از دست زمین‌خواران آزادسازی شد.

صلح و سازش در ۳۰ درصد پرونده‌ها

جمادی با اشاره به صدور سند مالکیت برای ۹۸ درصد اراضی ملی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیش از ۴۱ هزار پرونده در شورای حل اختلاف استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد از پرونده‌های شورای حل اختلاف استان بوشهر منجر به صلح و سازش شده است ادامه داد: ۲۷ محکوم به قصاص نفس در سال گذشته با تلاش شورای حل اختلاف، معتمدین و رضایت اولیای دم از دار مجازات رهایی یافتند.

کد خبر 5522738

منبع: مهر

کلیدواژه: علی جمادی بوشهر دستگاه قضا دادگستری استان بوشهر دستگاه قضایی بوشهر سازمان تبلیغات اسلامی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اردبیل خراسان رضوی قوه قضاییه آمار کرونا سنندج سفر استانی هفته قوه قضاییه مشهد بجنورد استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید

ایسنا/بوشهر  رییس مرکز مدیریت راههای استان بوشهر گفت: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محبوبه شهریاری روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته یعنی رتبه دوم کشوری را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه‌های ترددشمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماههای فروردین و آذرماه بوده است.

وی درخصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سالجاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و 380 هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راههای استان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز