Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۲ در رده سنی نوجوانان و در ۲ بخش بانوان و آقایان قرار است اواخر تیر به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار شود. این در حالی است که فدراسیون وزنه برداری به دلیل شرایط بد مالی تنها برای تیم پسران در خصوص اعزام به این رقابت‌ها اقدامات لازم را انجام داده و قصدی برای اعزام تیم دختران به این رقابت‌ها نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکل در زمان ریاست علی مرادی رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری رخ داده و حالا که او جای خودش را به سجاد انوشیروانی در فدراسیون داده، سرپرست جدید فدراسیون در تلاش است تا مشکلات ملی پوشان وزنه برداری بانوان ایران را حل و فصل کند.

حتی در فدراسیون قبلی وزنه برداری به دلیل مشکلات مربوط به تامین بودجه تیم‌های دختران و پسران ایران نتوانستند به مسابقات جهانی مکزیک اعزام شوند و با توجه به زمانی کمی که تا شروع مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا باقی مانده امکان اعزام تیم دختران وزنه بردار ایران به این مسابقات وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید

مرادی حق رای دادن ندارد/ انوشیروانی به صورت آنلاین رای خواهد داد

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی وزنه برداری علی مرادی قهرمانی آسیا وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا