Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اربیل، سیدحامد عاملی صبح امروز در نشست بررسی طرح جامع گردشگری شورگُلی (دریاچه پیله‌سحران) اردبیل، اظهار کرد: برای توسعه منطقه گردشگری شورگلی، بسته‌های اقتصادی و ثروت‌افزا تدوین و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد و در نظر گرفتن جوانب اقتصادی و ثروت‌افزایی در تعریف پروژه‌های گردشگری دریاچه شورگلی اردبیل ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشاور طرح باید با مجزا کردن بخش‌های مختلف مورد اجرا در اطراف این دریاچه و تهیه بسته‌های مختلف با نگاه اقتصادی، این بسته‌ها را به سرمایه‌گذاران معرفی کند تا سرمایه‌گذاران مختلف در اجرای هر کدام وارد عمل شده و اقدامات تسریع شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: همچنین آینده‌نگری در تدوین طرح جامع گردشگری دریاچه شورگلی، نکات علمی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی و تعریف مجموعه‌های گردشگری و تفریحی مناسب برای بانوان نیز باید مورد توجه باشد.

افزایش گردشگران خارجی نیازمند ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز است

عاملی بیان کرد: استان اردبیل برای افزایش گردشگران خارجی نیازمند ایجاد اماکن اقامتی از جمله هتل‌های ۵ ستاره و رستوران‌ها و مجتمع‌های تفریحی متنوع مطابق با استانداردهای بین‌المللی است که در مطالعات طرح جامع گردشگری شورگلی توجه به این موارد باید مد نظر باشد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل، آن‌چنان که باید، موجب ثروت‌افزایی برای استان نشده، انجام برنامه‌ریزی‌های لازم با تعریف طرح‌های گردشگری و تفریحی متنوع در راستای ایجاد زمینه پذیرش گردشگران خارجی به استان  ضرورت دارد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: اگر نتوانیم در طول هفته یک یا چند پرواز حامل گردشگران خارجی و حتی داخلی از سایر استان‌های کشور به استان اردبیل پذیرش کنیم، شاهد نتیجه قابل قبولی از ایجاد ثروت از محل گردشگری برای استان نخواهیم بود.

انتهای پیام/3727/

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری اردبیل گردشگران خارجی ظرفیت های گردشگری استان اردبیل استاندار اردبیل گردشگران خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۱۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچیان انواع کالا در یک باربری خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۱ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق انواع کالا از جمله بادام هندی، مغز فندق و کشمش خارجی به ارزش یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال، انواع اسپری و داروی خارجی به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال، قهوه به ارزش ۳۶۵ میلیون ریال و انواع سیگار الکترونیکی ، مایع قلیان و پیپ خارجی به ارزش ۱۶۹ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت سه میلیارد  ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک باربری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • تدوین رویدادهای مهم گردشگری در استان اردبیل
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل